شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۸
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کارون خبر داد
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کارون از تشکیل و راه‌اندازی ستاد هماهنگی خدمات سفر در این شهرستان تازه تاسیس خبر داد.
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کارون از تشکیل و راه‌اندازی ستاد هماهنگی خدمات سفر در این شهرستان تازه تاسیس خبر داد.

داود سالمی  اظهار کرد: برای نخستین بار در سال‌جاری با راه‌اندازی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کارون ستاد هماهنگی خدمات سفر تشکیل شده است و سایر دستگاه‌های اجرایی برای این مهم پای میز تصمیم‌گیری و اجرا حاضر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این ستاد تصمیمات بسیار زیادی اتخاذ شده است، افزود: در این ستاد تصمیماتی مانند چاپ بروشور توسط میراث فرهنگی و هلال احمر، احداث کمپ نوروزی و... اتخاذ شده است که قرار است در روزهای آینده بر نحوه اجرای این مصوبات نظارت جدی شود.

وی تاکید کرد: میراث فرهنگی به عنوان دبیر این ستاد وظیفه هماهنگی و نظارت بر این ستاد خدمت‌رسان را دارد و می‌کوشیم در اجرای مصوبات جلسات از همه توان موجود در شهرستان استفاده کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان گفت: همکاری مسئولان بویژه فرماندار شهرستان کارون در تشکیل و اجرای مصوبات ستاد هماهنگی سفر این شهرستان بسیار نزدیک است و با این شرایط شاهد نوروزی بسیار خوب در این شهرستان تازه تاسیس خواهیم بود.

سالمی افزود: شهرستان کارون توانمندی‌های زیادی برای توسعه بخش گردشگری دارد که می‌کوشیم در این زمینه زیرساخت‌های موجود در این شهرستان را برای حضور گردشگران در ایام نوروز تقویت کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار