شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۰۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷
نامه‌نگاری کارکنان و بازنشستگان نفت اهواز با مقامات مسئول
کارکنان نفت در نامه‌های خود خطاب به مقامات مسئول تاکید کرده‌اند با فروش دارائی‌های ضروری خود،بین ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان به حساب مسکن مهر نفت اهواز واریز کرده‌اند و نگران توقف یک ساله و از بین رفتن حاصل دسترنج خود هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سال 89 و بر اساس توافقنامه‌ای که بین وزارت نفت و وزارت مسکن وقت منعقد شد، کلنگ یک پروژه 2 هزار واحدی مسکن مهر برای کارکنان صنعت نفت در شهر اهواز به زمین خورد.

با نزدیک شدن پایان دولت دهم و تغییر دولت، این پروژه متوقف شد و با توجه به عدم اهتمام دولت یازدهم به مسکن مهر، یک سال از توقف این پروژه می‌گذرد.

در این میان 2 هزار نفر از کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت در جنوب کشور که بار اصلی تولید نفت ایران را به دوش می‌کشند، آسیب اصلی را از این توقف یک ساله متحمل شده‌اند و به همین دلیل اقدام به نامه‌نگاری با مراجع مسئول از جمله وزرای راه و شهرسازی و نفت، استانداری خوزستان و نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون انرژی کرده‌اند.

کارکنان نفت در نامه‌های خود تاکید کرده‌اند که با فروش دارائی‌های ضروری خود بین 25 تا 35 میلیون تومان به حساب این پروژه واریز کرده‌اند و نگران توقف یک ساله و از بین رفتن حاصل دسترنج خود هستند.

در یکی از این نامه‌ها که خطاب به سید مسعود میرکاظمی، وزیر سابق نفت و رئیس فعلی کمیسیون انرژی و دیگر اعضای این کمیسیون نوشته شده، آمده است:

حضور محترم جناب دکتر میرکاظمی

نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام

احتراما جمعی از پرسنل شاغل و بازنشسته شرکت‌های تابعه صنعت نفت جنوب بر اساس اطلاع‌رسانی‌های سایت رسمی وزارت نفت و اطلاعیه‌های منابع انسانی عضو پروژه 2000 واحدی مسکن مهر نفت اهواز شدیم، که حضرتعالی نیز در مراسم کلنگ‌زنی آن در بهمن 89 حضور داشتید و ما نیز که به هیچ عنوان خاطره خوشی از تعاونی نداشته‌ایم با اطمینان از حمایت وزارت نفت عضو این پروژه شدیم و امیدوار بودیم که روزی خانه‌دار شویم .هر کدام از ما با فروش زندگی خود مبالغ 25 و 35 میلیون تومان (با توجه به دریافتی حقوق زیر یک میلیون تومان در حال حاضر) به حسابی که نفت اعلام نمود واریز کردیم. حال متاسفانه با تغییر سیاست‌های نفت و مسکن حدود یکسال است که شاهد تعطیلی پروژه هستیم. لذا از جنابعالی که از دلسوزان نظام هستید، تقاضا داریم به فریاد ما رسیده و نسبت به حل این مشکل ما را یاری فرمایید.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
psk
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
comment
0
0
comment متاسفانه فرش زيرژامونو فروختيم و 35 ميلون داديم بعدش گفتن احتمالا بدون در نظر گرفتن وام 30 ميليوني بايد 30 ميليون ديگه بدين! واقعا اين ديگه اسمش مسكن مهراست؟ الان هم كه پروژه 2000 واحدي دوساله خوابيده و يك قرون هم سود بهمون تعلق نميگيره و ژولمون بي ارزش شده و ديگر هيچووو
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار