شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۱۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶
روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویزه های خود نوشت: معاون عمرانی استاندار در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گفت کارها با بخشنامه حل نمی شود و باید اعتقاد درونی داشته باشیم و چه ضرورتی دارد که با ارسال بخشنامه خواستار تکریم ارباب رجوع یا عزت بخشیدن به میهمانان شویم. 
سیاحی تاکید کرد که توجه به شهرها و رفع مشکلات مردم، نباید به آخر سال و فقط بخاطر ورود میهمانان باشد بلکه این وضع باید استمرار و در طول سال برقرار باشد. 
وی سوال کرد چرا یاد گرفته ایم هر سال دقیقه 90، آن هم با عنوان کردن سفرهای نوروزی به یاد رفع مشکلات شهری بیفتیم و کمبودها را عنوان کنیم در حالی که ساخت جاده و تامین آب و نظارت بر بازار و غیره نباید مقطعی باشد و اگر انجام وظایف خود را منوط به آخر سال و ایام تعطیلات نوروزی کنیم، به مردمی که در تمام طول سال به فکر آنها نیستیم، کم مهری کرده ایم در حالی که خون مسافران از مردم استان رنگین تر نیست. 
معاون عمرانی با بیان این مطلب که عملکرد مسئولان در پایان فروردین باید ارزیابی شود تا معلوم گردد چه دستگاه هایی بهتر عمل کرده اند، افشین حیدری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی، و گردشگری را مامور کرد که گروه نظارتی برای سرکشی به پایانه ها، فرودگاه، ایستگاه راه آهن، پمپ بنزین ها و سایر موارد برقرار کند و به موقع گزارش کند. 
سیاحی همچنین بر ایجاد فضای نشاط انگیز در استان تاکید و خواستار برگزاری جنگ های شادی شد. 
در این جلسه سرهنگ موسوی معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان از امکان اعلام تخلف رانندگان اتوبوس ها به پلیس با ارسال پیامک خبر داد و گفت هر مسافر می تواند بدون درگیر شدن با راننده در صورت مشاهده تخلف، مراتب را با شماره 120-110 به پلیس اطلاع دهد تا بلافاصله پیامک ثبت و در جایگاه بعدی، پلیس راه وسیله را متوقف كند. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
comment
0
2
comment اتفاقا منم به عنوان هم استانی ، با نظره شما موافقم ، میخواستم این حرفهایی که زدید یه جورایی به مسئولین استان برسونم دستتون درد نکنه که گوشزد کردید، متاسفانه خودمون به هم استانی هامون فکر نمیکنیم، همه ی مدیران مسئولان استان خوزستان در تکاپو هستن که به مسافرین نوروزی خوش بگذره !
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
comment
0
1
comment واقعا حرف دل من را زدی.
این همه چاله چوله رو فقط شب عید می بینند؟
فقط قبل از عید وقت رنگ آمیزی جدول خیابان هاست؟
من به عنوان یک اهوازی احساس میکنم که این کارها برای استقبال از مسافران نوروزی است. واقعا یعنی خودمون لیاقت نداریم؟ مگر خون آن ها قرمز تر است؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار