شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
شهرداري اهواز در نظر دارد كه سومين دوره ي اين رخداد دو سالانه را با نگاهي مستند و هدف توسعه فعاليت هاي فرهنگي و هنري و نيز انعكاس جلوه هاي بصري شهري و پايه سازي مفهوم شهر و شهروندي، به صورت ملي برگزار نمايد.
امیر آهن جان سرپرست معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری در این خصوص گفت:پس از برگزاري موفق دو دوره جشنواره عكس (شهرو شهروند) در كلان شهر اهواز، شهرداري اهواز در نظر دارد كه سومين دوره ي اين رخداد دو سالانه را با نگاهي مستند و هدف توسعه فعاليت هاي فرهنگي و هنري و نيز انعكاس جلوه هاي بصري شهري و پايه سازي مفهوم شهر و شهروندي، به صورت ملي برگزار نمايد.
وی در ادامه گفت: علاقمندان به شرکت در این رقابت ملی می بایست آثار عکاسی خود را با موضوعات فضاي شهري (زيبا سازي، مبلمان شهري و..)،آلودگي هوا و آب (گردو غبار، آلاينده هاي صنعتي و...)،فرهنگ شهرنشيني (آپارتمان نشيني، نگهداري ازاموال عمومي و...)،آيين هاي ديني و ملي (راهپيمايي، سوگواري ايام محرم و...)،ورزش و تفريحات سالم (بازي هاي محلي، نشاط و شادابي و...)،معماري و شهرسازي ( بافت فرسوده، توسعه و آباداني و...)،حمل و نقل عمومي (اتوبوسراني، ترافيك و...)،خدمات شهري (جمع آوري و بازيافت زباله، خدمات ايمني و...) و نمادهاي شهري به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
آهن جان ادامه داد: این جشنواره در بخشهای (شهروشهروند) ، (اهواز در قاب) برگزار می شود همچنین در بخشی جداگانه عکسهایی که بوسیله تلفن همراه گرفته شده باشد نیز مورد داوری قرار گرفته و به بهترین آثار جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.
وی در خصوص مقررات شرکت درسومین جشنواره عکس شهروشهروند گفت: آثار ارسالی به جشنواره مي بايست مرتبط با موضوعات تعيين شده در هر بخش باشد.جشنواره در سه بخش مجزا برگزار مي شود و در هر بخش به طور جداگانه لوح تقدير و تنديس و جايزه نقدي اهدا خواهد شد.همچنین هر شركت كننده مي تواند حداكثر با  يك مجموعه 7عکسی و يا 7  تك عكس در جشنواره شركت نمايد و عكس هاي منتخب دوره هاي گذشته جشنواره عكس شهر و شهروند در اين دوره مورد پذيرش نيستند.
وی در ادامه افزود:آثار ارسال شده توسط شركت كنندگان به منزله ي اعلام مالكيت معنوي آثار است. در صورت اثبات خلاف اين امر درهر مرحله اي، عواقب حقوقي و جزايي آن بر عهده ي شركت كننده است.همچنین سایر مقررات شرکت در جشنواره در فراخوان ذکر شده است .
سرپرست معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری گفت: علاقمندان می توانند تا20 اردیبهشت ماه 1393 آثار خود را از طریق آدرس پستی6133833159ارسال و یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در معاونت اموراجتماعی وفرهنگی تحویل نمایند.








نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار