اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به صورت سرزده وارد بیمارستان ابوذر اهواز شد و از بخش های مختلف این بیمارستان دیدن کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به صورت سرزده وارد بیمارستان ابوذر اهواز شد و از بخش های مختلف این بیمارستان دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر ایدنی باحضور در بخش های مختلف بیمارستان از جمله اورژانس، کودکان و دیگر بخش ها ضمن عیادت از بیماران، فرا رسیدن سال جدید را به آنها تبریک گفت و در جریان روند رسیدگی به درمان آنها قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ضمن دیدار با کادر درمانی بیمارستان با تبریک فرار رسیدن سال جدید، از زحمات و تلاش های آنها که در این ایام و به دور از خانواده مشغول خدمت رسانی به مردم و بیماران می باشند تقدیر و تشکر کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بصورت سرزده از مرکز بهداشتی درمانی شماره 5 غرب اهواز دیدن کرد و در جریان روند ارائه خدمات بهداشتی، درمانی این مرکز به مردم قرار گرفت.

دکترˈاسماعیل ایدنیˈ ضمن بازدیداز مرکز بهداشتی درمانی شماره 5 غرب اهواز که در ایام تعطیل کار غربالگری تیروئید نوزادان را انجام می دهند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: همه باید لباس خدمت به تن کنیم ودر کنار یکدیگر به مردم خدمت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات بهداشتی درمانی مناسب و به موقع از وظایف اصلی و دائمی است تصریح کرد: این خدمات در طول ایام تعطیلات عید نوروز، باید با دقت و حساسیت بیشتری انجام شود.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز نیز گفت: دیدار سرپرست دانشگاه در ایام نوروز از واحد های زیر مجموعه نشان دهنده اهمیت ایشان به ارائه صحیح و به موقع خدمات بهداشتی و درمانی می باشد

دکتر ˈکریم بیت سیاحˈ افزود: یکی از بخش های مهم مرکز بهداشت شماره پنج اهواز واحد هیپوتیروئیدی می باشد که با هدف غربالگری نوزادانی که با مشکل کم کاری تیروئید متولد میشوند در این مرکز فعال شده است.

وی گفت: به دلیل اهمیت انجام آزمایش غربالگری تیروئید در سه تا پنج روز اول بعد از تولد لازم بود این واحد در ایام تعطیل به فعالیت خود ادامه دهد.

بیت سیاح افزود: در تعطیلات نوروزی روزانه دو نفر از کارشناسان پیشگیری و بهداشت محیط در ستاد مرکز بهداشت غرب اهواز به صورت ثابت و چهار گروه دو نفره از کارشناسان بهداشت محیط به صورت سیار جهت بازدید از عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی زیر مجموعه غرب اهواز به صورت گردشی در دو شیفت صبح و عصر فعال می باشند. 

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: علاوه بر مرکز بهداشتی شماره پنج که کارشناسان کشیک از ساعت هشت صبح لغایت 13 بعد از ظهر در خدمت مراجعین خواهند بود مراکز بهداشتی درمانی شماره دو و چهار نیز به دلیل وجود آزمایشگاه آب و نمونه گیری سل و التور نیز از ساعت 8 صبح لغایت 13 فعال می باشد.

وی در پایان شماره تماس های واحد های ستاد مرکز بهداشت غرب اهواز را برای جوابگویی به شهروندان و مهمانان اعلام کرد و افزود: هموطنان گرامی و مسافرین در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی می توانند با شماره های واحد بهداشت محیط3914220 - واحد مبارزه با بیماریها 3914226 مرکز بهداشتی درمانی شماره 5: 3384844 تماس بگیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار