اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
سیدشریف حسینی:
باید تلاش‌ها و فعالیت ‌های ما شبانه‌روزی باشد و بدون چشم‌داشت مادی و براساس اصول اعتقادی صورت بگیرد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه اجمالی به نامگذاری سال‌های قبل نشان می‌دهد که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری مباحث اقتصادی و معیشتی مردم است.
 
سیدشریف حسینی   اظهارکرد: سال 93 توسط مقام معظم رهبری در ادامه نامگذاری سال‌های گذشته، به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شد.
 
وی افزود: سال‌های گذشته تحت عناوین مختلفی شامل همت مضاعف و کار مضاعف، اصلاح الگوی مصرف، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شد و شاه‌بیت نام‌گذاری‌ها، مباحث اقتصاد بوده است.
 
حسینی تصریح‌کرد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مردم حماسه سیاسی آفریدند اما مسوولان همانند سال‌هاي پیش نتوانستند بحث اقتصادی را سروسامان دهند و حماسه اقتصادی به وجود آورند. اما در پایان سال 92 زیربنای حماسه اقتصادی یعنی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آماده ‌سازی شد که بحث اقتصاد را مدیران با عزم ملی و مدیریت جهادی در سال 93 مورد توجه قرار دهند.
 
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معنای مدیریت جهادی در امور مختلف خاطرنشان‌کرد: در بحث مدیریت جهادی مقوله‌های زمان و مکان معنی ندارد و باید تلاش‌ها و فعالیت ‌های ما شبانه‌روزی باشد و فعالیت‌ها باید بدون چشم‌داشت مادی و براساس اصول اعتقادی صورت بگیرد.
 
وی افزود: مقوله فرهنگ مقوله‌ای بسیار پیچیده است. نگاه فرهنگی در جامعه ما باید اصلاح شود. هجوم فرهنگی کشورهای استعمارگر به جمهوری اسلامی ایران کاملا مشخص و مبرهن است که در بحث تقابل با رسانه‌های بیگانه و هجوم‌های فرهنگی دیگر رسانه‌ها باید یک کار جهادی کنیم و عزم ملی داشته باشیم.
 
حسینی گفت: در بحث تهاجم‌های فرهنگی در زمینه‌های مختلف باید برنامه داشته باشیم. عزم ملی در این بخش به این معناست که مردم باید در کنار مسوولان کمک کنند. وقتی مردم در کنار مسوولان باشند شرایط برای کار تسهیل می‌یابد.
 
وی ادامه‌داد: اگر این اتفاقات در سال 93 بیافتد شرایط ما در سال 93 ایده‌آل خواهد بود اما اگر شعارگونه و تبلغاتی با عناوین نامگذاری امسال برخورد کنیم و تحقق نام امسال در حد نصب بنر باشد، دوباره مثل پایان سال 92 که مقام معظم رهبری فرمودند در بخش حماسه اقتصادی مسوولان آنچنان که باید و شاید کاری از پیش نبردند، ممكن است تكرار شود.
 
حسینی اظهارکرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های دقیق در بحث اقتصاد مقاومتی، برنامه مدونی برای اقتصاد و فرهنگ تهیه شود و شرایطی پیش بیاید در پایان سال ما شاهد رضایت‌مندی مقام معظم رهبری و مردم باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار