شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
 به دنبال استقبال هموطنان گرامي جهت بازديد از بنادر خوزستان از ابتداي تعطيلات نوروزي تا پايان چهارم فروردين تعداد سفرهاي دريايي تحت نظارت اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان از مرز 105895نفر گذشت .
به گزارش روابط عمومي اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان ، در پي استقبال هم ميهنان گرامي براي بازيد از جاذبه هاي دريايي بنادر استان خوزستان از پايان اسفندماه لغايت چهارم فروردين ماه سال جاري، بيش از 105895 نفر از هموطنان در آبراهه ها و سواحل بنادر امام خميني (ره) ، آبادان و خرمشهر بوسيله شناورهاي تحت نظارت اين اداره كل به مسافرت دريايي پرداختند .
اين سفرها كه تحت شرايط ايمن و ضمن اتخاذ تدابير ايمني و با رعايت استانداردهاي لازم در اين خصوص صورت پذيرفته ، خوشبختانه تاكنون در سلامت كامل و به دور از صدمات جاني انجام شده است .
همچنين طي همين مدت بيش از 87675 نفر از هموطنان كه از اقصي نقاط كشور در قالب كاروان هاي راهيان نور و ميهمانان نوروزي به بنادر خوزستان عزيمت كرده اند ، بوسيله خودرو از مبادي خشكي وارد بنادر خوزستان شده و ضمن بازديد از فعاليت هاي جاري در زمينه خدمات دريايي و بندري با گوشه اي از فعاليت هاي صنعت حمل و نقل دريايي كشور از نزديك آشنا شدند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار