شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر: پس از وقوع این حوادث، ستاد بحران با حضور سرپرست فرمانداری ماهشهر، شرکت نفت و پیمانکار مربوطه تشکیل شد و مقرر شد که به منظور جلوگیری از حوادث دیگر، پیمانکار جانبی جهت رفع نواقص موجود به کار گرفته شود.

مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر از تشکیل ستاد بحران با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان ماهشهر در این خصوص خبر داد و افزود: جاده ماهشهر به امیدیه که از طرح‌های مهر در دولت قبل بوده، توسط شرکت مناطق نفت خیز جنوب و پیمانکار طرف قرارداد این شرکت در حال ساخت است.

رحیم عتیقی گفت: تردد در این جاده بعد از آسفالت ریزی مرحله دوم و قبل از انجام آسفالت مرحله سوم در بهمن ماه سال گذشته آغاز شد که متأسفانه با گذشت کمتر از یکماه به دلیل نشست و فرورفتگی جاده در برخی نقاط، شاهد واژگونی دو خودرو در این مسیر بودیم.

عتیقی ادامه داد: پس از وقوع این حوادث، ستاد بحران با حضور سرپرست فرمانداری ماهشهر، شرکت نفت و پیمانکار مربوطه تشکیل شد و مقرر شد که به منظور جلوگیری از حوادث دیگر، پیمانکار جانبی جهت رفع نواقص موجود به کار گرفته شود.

مدیر اداره مسکن و شهرسازی ماهشهر در خصوص نظارت آن سازمان بر عملیات ساخت و ساز جاده مذکور گفت: نظارت این کار بر عهده شرکت مناطق نفت خیز جنوب بوده است و این سازمان هیچگونه دخالتی در عملیات ساخت این جاده تا کنون نداشته است.

عتیقی اضافه کرد: پس از وقوع این حوادث، حدود ۱۰۰ تن آسفالت از شهرداری امیدیه تهیه شد و نقاط حادثه خیز، موقتآ بازسازی شد که خوشبختانه غیر از آن دو حادثه، حوادث دیگری تا کنون در این مسیر نداشته‌ایم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار