اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آبادان از افزایش 20 تنی زباله در ایام نوروز خبر داد.
جلیل رهبان با اشاره به حضور جمع زیادی از مسافران و میهمانان نوروزی در آبادان گفت: این مسئله سبب افزایش تولید زباله به طور روزانه شده است.

وی با اشاره به اینکه میانگین پسماند تولیدی شهر آبادان در نوروز سال گذشته 160 تن بوده است، افزود: این میزان در نوروز امسال به 180 تن در روز رسیده است.

رهبان با بیان اینکه نظافت شهری به عنوان یک وظیفه ذاتی در دستور کار شهرداری آبادان و سازمان مدیریت پسماند قرار دارد، اظهار کرد: موضوع فرهنگ‌ سازی در اولویت نخست کارها و برنامه های این سازمان قرار دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آبادان تصریح کرد: در این راستا از همان روزهای ابتدایی سال نو کار توزیع کیسه های زباله مخصوص خودروها را آغاز کردیم تا مسافران به جای رها کردن پسماندها در جاده ها، معابر و خیابان ها، زباله های خود را در این کیسه ها جمع آوری کنند.

به گفته رهبان، انجام تبلیغات محیطی ویژه شهروندان، زائران کاروانهای راهیان نور، مسافران و میهمانان نوروزی به منظور رعایت نظافت و لزوم پاکیزه نگه داشتن شهر آبادان از دیگر اقدامات این سازمان به شمار می رود.

 شهر آبادان از جمله مکان های گردشگری و توریسم جنگی ایران به شمار می رود که هر ساله میزبان صدها هزار مسافر و زائری است که به شوق زیارت اماکن دفاع مقدس به این شهر سفر می کنند از این رو روند ورود مسافران به آبادان در ایامی همچون نوروز افزایش قابل توجهی می‌یابد و در طول تعطیلات ابتدای سال، آبادان مملو از گردشگر می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار