شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
متانول پتروشیمی زاگرس روانه قاره سبز شد.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی زاگرس گفت: اولین محصول پتروشیمی زاگرس بعد از رفع تحریم پتروشیمی به اروپا صادر شد.
به گزارش شانا مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس اظهار کرد:  یک کشتی ٢٥ هزار تنی محصول متانول این مجتمع را  ١٧ اسفند بارگیری و به مقصد ایتالیا حرکت کرد.

میر احمدی افزود: یکی از اهداف مهم این شرکت حضور در بازارهای جهانی و افزایش صادرات متانول و ورود مجدد به بازارهای اروپایی است.

برپایه این گزارش شرکت پتروشیمی زاگرس یکی از پنج شرکت برتر تولید متانول در دنیا  است.

مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی چندی پیش گفت: همزمان با لغو تحریم صنعت پتروشیمی برنامه ریزی برای حضور در بازارهای اروپایی در حال نهایی شدن است.

علی محمد بساق زاده اظهار کرده بود: خوشبختانه با وجود چالشهای موجود در سال ١٣٩٢ توانستیم به برنامه های تولید خود در حد قابل قبولی دست یابیم و تولید تا پایان سال به ٤٠ میلیون تن خواهد رسید.

وی افزوده بود: تامین نیاز داخل امسال نیز اولویت اول صنعت پتروشیمی بود و پس از آن صادرات قرار داشت که به دلیل تحریمهای موجود، آسیا و افریقا مقاصد بزرگ صادراتی ما بود. اما اکنون با توجه به لغو تحریمها برنامه ریزیهای لازم برای بازاریابی و حضور در بازارهای اروپایی در سال ١٣٩٣ در حال نهایی شدن است.

مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفته بود: امسال به دلیل مقاصد متعدد صادراتی مشکلی بابت جابه جایی پول نداشتیم و ارز حاصل شده برای تامین کالاها و قطعه های مورد نیاز صنعت و بخشی نیز برای سرمایه گذاری اختصاص می یابد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار