شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۶۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱
خوشبختانه در سال 92 ایام عزاداری اهل بیت بویژه در ماه محرم و صفر با حضور با شکوه و پرشور مردم اهواز جلوه ای از عشق به خاندان عصمت و طهارت را به نمایش گذاشت و پوشش این مراسم ها در شبکه های مختلف تلویزیونی قابل توجه بود.
فرماندار اهواز گفت: آیین عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س ) فردا پنج شنبه باحضور مداحان اهل بیت دراهواز ˈبرگزار می شود.

عبدالعزیز فدعمی فرماندار اهواز درگفت وگو با ایرنا افزود: این مراسم از ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 14 فروردین مطابق با سوم جمادی الثانی سالروز شهات حضرت فاطمه(س) در محل خیابان سلمان فارسی با حضور مردم و هیات های مذهبی و اجرای مداحان اهل بیت، حاج صادق آهنگران و نزار قطری برگزار می شود.

فرماندار اهواز افزود: خوشبختانه در سال 92 ایام عزاداری اهل بیت بویژه در ماه محرم و صفر با حضور با شکوه و پرشور مردم اهواز جلوه ای از عشق به خاندان عصمت و طهارت را به نمایش گذاشت و پوشش این مراسم ها در شبکه های مختلف تلویزیونی قابل توجه بود. 

وی افزود: با وجود تجارب مراسم گذشته امیدواریم امسال نیز مراسم با حضور گسترده مردم و شایسته مقام اهل بیت (ع) برگزار شود. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
زارعیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
comment
0
0
comment زاگ وب اولین رتبه بندی وب سایت های استان خوزستان را در سال ۱۳۹۳ منتشر کرد. رتبه سایت شما در لینک زیر قابل مشاهده است .
http://www.zagweb.ir/%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C/15776
comment
مداح خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
comment
0
0
comment دست این مدیر کل درد نکنه که کمتر از یک ساله اومده به کشور وجهان نشون داد الحق خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران است وتا کور شوند تکفیری ها و وهابیون
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار