اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: ارتباط شبکه ای فیبر نوری صنعت برق کشوربه شبکه داخلی این شرکت برقرارشد .

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، آزیتا موسوی در گفت و گو با خبرنگار این شرکت افزود: در فاز اول این پروژه ، ویدیو کنفرانس مرکز این شرکت با هفت نقطه دیگرکشور شامل شرکت های برق منطقه ای تهران، فارس، گیلان،مازنداران، سمنان، زنجان و خراسان بر روی این بستر راه اندازی و برقرارگردید.

وی افزود: درفازهای بعدی هشت شبکه اختصاصی دیگرنیز بر روی این بسترراه اندازی می گردد که از این طریق ارتباط تلفنی (VOIP)، ارتباط بین سرورهای اطلاعاتی و سایر موارد از طریق این شبکه اختصاصی و امن برقرار می شود .

موسوی در ادامه به اهداف کوتاه مدت فیبر نوری اشاره کرد و اظهار داشت : برقراری ارتباطات مورد نیاز بین شرکت توانیر و ستاد شرکت های زیر مجموعه، ساماندهی و بهره برداری مناسب و امن تر از زیرساخت های مخابراتی ایجاد شده صنعت برق در بازه زمانی کوتاه مدت و ایجاد بستر مناسب جهت ارتقا امنیتی سرورها از جمله اهداف کوتاه مدت راه اندازی شبکه فیبر نوری هستند.

وی تصریح کرد: همچنین افزایش امکان بهره وری از منابع مخابراتی موجود در صنعت برق، افزایش پایداری زیرساخت های مخابراتی،ایجاد سازمان بهره برداری سرویس ، یکپارچه سازی با شبکه های گسترده اختصاصی شرکت های تابعه براساس دستور العمل های مصوب کمیته داده صنعت برق از اهداف دایمی بهره برداری از بستر فیبر نوری صنعت برق کشوربه شمار می روند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار