شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۴

نمایندگان مردم شوش و اهواز در مجلس شور ای اسلامی به وزرای جهاد كشاورزی و صنعت ،معدن وتجارت در مورد قیمت گندم رسما تذكر دادند.

سیدجاسم ساعدی روز یكشنبه در گفت و گوبا ایرنا اعلام كرد كه وی به همراه دكترشبیب جویجری نماینده مردم اهواز در این تذكر خواهان تجدید نظر در قیمت خرید تضمینی محصولات كشاورزی خصوصاً محصول استراتژیك گندم با توجه به افزایش قیمت سوخت و نهاده ها شدیم.

نماینده شوش گفت: طی یك سال اخیر قیمت سوخت خصوصاً گازوئیل و كود شیمیایی به چند برابر قیمت دو سال قبل افزایش پیدا كرده و به دنبال آن قیمت خدمات و هزینه ماشین آلات كشاورزی برای تهیه زمین و مراحل داشت و برداشت محصولات كشاورزی به طور غیر قابل انتظاری سیر صعودی پیدا كرده است.

ساعدی افزود: قیمت تمام شده محصول از جمله گندم كه همیشه مورد حمایت هیات دولت بوده است افزایش یافته و كشاورزان را به شدت نگران كرده و انگیزه آنها را برای این كشت مهم كم كرده است كه این روند نگران كننده است.

نماینده شوش خاطرنشان كرد كه اعلام قیمت 3950ریال برای هر كیلو گندم مورد انتظار كشاورزان نبوده لذا تماسهای مكرری با نمایندگان و مسوولین محلی داشته اند و خواهان تجدید نظر در قیمت گندم می باشند انتظار داریم از طریق سازمانهای استانی اطلاعات دقیق را جمع آوری و موضوع را مجدداً در هیات دولت مطرح كنید تا این نگرانی برطرف گردد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار