شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۲۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
در همایش هفته سلامت با حضور معاون اول رییس جمهور:
در این مراسم برای نخستین بار در خوزستان از سید عبدالمهدی مرعشی به عنوان یکی از خیرین نمونه کشوری حوزه سلامت از کلانشهر اهواز تقدیر و تجلیل به عمل آمد. مرعشی در یک اقدام نیکوکارانه اقدام به احداث درمانگاه موسسه خیریه امام رضا (ع) در منطقه محروم کوت عبداله شهرستان کارون اهواز با هزینه شخصی خود کرده است.
در همایش هفته سلامت که  با حضور اسحاق جهانگيري، معاون اول رييس جمهور، وزراي بهداشت، كار و آموزش و پرورش، نمايندگان سفارت خانه ها، نماينده سازمان جهاني بهداشت، رييس سازمان صدا و سيما و رييس سازمان نظام پزشكي و جمع زيادي از خيرين و حاميان سلامت در سالن همايش هاي رازي برگزار شد از خیرین و حامیان هفته سلامت تجلیل شدند.

در این مراسم  برای نخستین بار در استان خوزستان از سید عبدالمهدی مرعشی به عنوان یکی از خیرین  نمونه کشوری حوزه سلامت از کلانشهر اهواز  تقدیر و تجلیل به عمل آمد. گفتنی است مرعشی در یک اقدام نیکوکارانه اقدام به احداث درمانگاه موسسه خیریه  امام رضا (ع) در منطقه محروم کوت عبداله شهرستان کارون اهواز با هزینه شخصی خود کرده است.

این درمانگاه شامل اورژانس 115 و مرکز بهداشت نیز می باشد. قرار است در روزهای آینده درمانگاه موسسه خیریه امام رضا (ع) با حضور مسئولان استان به طور رسمی گشایش یابد و خدمات درمانی و بهداشتی مناسبی به ساکنان این منطقه محروم و مستعد شهرستان کارون ارائه دهد.

در لوح تقدیری که به امضای دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور رسیده است خطاب به سیدعبدالمهدی مرعشی آمده است: اگرچه در قاموس انسان های بزرگ و خیر هرگونه تلاش و کوشش به نوعی ادای تکلیف الهی و انسانی است و آثار اندیشه های رفیع و خدمات درخشان آنان همواره در پیشگاه ایزدمنان ، ماندگار خواهد بود.

 اما پاسداشت  تجلیل از آنان یک وظیفه ملی و انسانی است. اینک که با لطف الهی و توفیق صرف هزینه مالی در راه تامین سلامت و  آرامش مردم به عنوان خیر سلامت برگزیده شده اید ضمن تبریک این فضل الهی تلاش ارزشمند و همت بلند شما را در عرصه توسعه سلامت کشور ستوده ، تقدیر و تشکر می کنم.

 بدون تردید این خدمات بزرگ ، موجب رضایت ایزدمنان بوده و تلاش شما برای تامین سلامت مردم در زمره صدقات جاریه ثبت خواهد شد.  در این مراسم  از 18 خير و 10 حامي سلامت با اهداي لوح و تنديس تجليل شد. همچنين لوح تقديري از سوي وزير بهداشت به معاون اول رييس جمهور به دليل حمايت از بخش سلامت اهدا شد.

سپس اسحاق جهانگيري، معاون اول رييس جمهور، با بيان اينكه دولت 10 هزار ميليارد تومان را به حوزه سلامت اختصاص داده است، گفت: دولت انتظار دارد با توجه به اين منابع، مردم در پايان سال 1393 وقتي به بيمارستان ها مراجعه مي كنند تفاوت هاي خوبي را نسبت به گذشته احساس كنند. اگر اين مساله اتفاق بيافتد مردم نه فقط به وزارت بهداشت، بلكه به دولت اعتماد بيشتري پيدا مي كنند و ما نيز مي توانيم همياري بيشتري از آنها طلب كنيم.

وي سلامت را حق مردم و تامين آن را بر عهده دولت دانست و تصريح كرد: اگر توسعه پايدار، اقتصاد شكوفا، رفاه و آسايش مي خواهيم بايد تلاش كنيم تا سلامت مردم از هر نظر تامين و تضمين شود. دولت ها براساس قوانين حاكم و سند بالادستي، سيستمي براي سلامت جامعه طراحي مي كنند و وظيفه اين سيستم است كه با برنامه ريزي به اين هدف بزرگ دست يابد.



اسامی خیرین و حامیان سلامت به شرح زیر است:

 

اسامی خیرین هفته سلامت 1393

رديف

نام و نام خانوادگي خير

دانشگاه علوم پزشکی

1

ناصر بحري اصفهاني

شهيد بهشتي

2

حاج علي نجف‌زاده

اردبيل

3

حاجيه خانم پروين كلباسي

اصفهان

4

پروين بنان زاده

شيراز

5

حبيب‌ا... عدالتيان علي پور

مشهد

6

عبدالمهدي مرعشي پور

اهواز

7

دكتر حسن سلطاني پارساني

شهركرد

8

هاشم سليمي آشتياني

شهيد بهشتي

9

سيدمهدي موسويان

شيراز

10

مهندس داود مهرعليان

كردستان

11

مهندس محسن جلال‌پور

كرمان

12

حاج اردشير شفيعي

گلستان

13

مهندس احمد صادقيان فرزند

مرحوم ميرزامحمد صادقيان

يزد

14

مهندس محمود جمالي

كاشان

15

عليرضا پازوكي

سمنان

16

سيد مهدي گرامي

تهران

17

يعقوب نوبري

تبريز

18

دكتر سيداسماعيل شفيعي

مازندران


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۳
comment
comment
[...]
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
comment
1
4
comment چه صحنه [...]قشنگی عزیزم شوشان خیر[...] درمورد این آقا تحقیق کنید ببینید با کیا درارتباطه این ثروت [...] رو چطو بدست آورده [...]
مدیر پایگاه برادر عزیز. کار ما این طور تحقیق و تفحص ها نیست. ما رسانه ایم نه حسابرس
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
comment
0
3
comment سلام فايده اش چيه وقتي پول اين بنده خدا را آقايان [...] و [...] شهرهاي استان حيف و ميل ميكنن و هزار يك خرابكاري ميكنن
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
comment
0
0
comment خسته نباشید این سید مرعشی رو از کجا میشه پیدا کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار