شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۵

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه افزایش نهاده‌های دامی شاخص اقتصادی دامداری‌های شهرستان رامهرمز را با کاهش چشمگیری روبرو کرده است،گفت: افزایش بی‌رویه نرخ سوخت و برق موجب شد که دامدران نتوانند درآمد کافی داشته باشند .

سید ناصر موسوی در گفت و گو با خانه ملت، افزود:با توجه به بالا رفتن قیمت نهادهای دامی قیمت تولید فرآورده‌های دامی برای دامداران بسیار بالا رفته است، از این رو محصولات دامداران با قیمت مناسبی به فروش نمی‌رسد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامیٰ، تصریح کرد: دولت باید نرخ نهاده‌های دامی را به گونه‌ای در نظربگیرد که دامداران بتواند درآمد کافی را از صنعت دامداری به دست آورند چرا که این امر موجب خواهد شد نرخ بیکاری در کشور به‌ نحو چشمگیری کاهش یابد.

وی ادامه داد: فراهم کردن زیر ساخت‌های تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سالجاری بیش ازپیش ضروری بوده و به همین علت دولت باید سروسامانی به وضعیت دامداری‌های این حوزه انتخابیه بدهد.

موسوی گفت: تعطیلی واحدهای دامداری ضمن ضربه زدن به تولید معضل بیکاری را تشدید کرده که این امر بسیاری از دامداران این حوزه انتخابیه را به شدت نگران کرده است.

نماینده رامهرمز افزود :یکی از نیازهای اساسی انسان نیاز به کار کردن و تامین معاش است و در صورتی که به این نیاز توجه نشود بیکاری می‌تواند منشا مشکلات عدیده‌ای برای فرد و اجتماع باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یاد آورشد :وجود فرصتهای همیشه خالی، عدم تحمل بیکاری، فقدان قدرت تأمین نیازها به دلیل نداشتن درآمد، مسیر توسعه اقتصاد رابا رکود روبرو می‌کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار