شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیریهای صورت گرفته یکی از مشکلات جدی روستاهای بخش اسماعیلیه اهواز یعنی روشنایی معابر حل شد.

سید شریف حسینی اظهار کرد: بخش اسماعیلیه یکی از بخش های محروم شهرستان اهواز است که با وجود اینکه یکی از مراکز عمده تولیدات کشاورزی استان به شمار می رود همواره در برنامه ریزی ها مورد غفلت قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در این مدت سعی کرده ایم چهره محرومیت را تا حدودی از روستاهای اسماعیلیه بزدائیم، تصریح کرد: این بخش با مشکلات عدیده ای مواجه است که یکی از آنها تاریحی معابر هنگام شب است که این موضوع همواره گله اهالی این بخش را در پی داشته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شواری اسلامی تاکید کرد: با پیگیری هایی که از طریق وزارت نیرو برای این کار صورت گرفت، آنها بخشی از اعتبارات مورد نیاز اجرای طرح را تامین کردند و با همکاری شرکت توزیع نیروی برق اهواز، عملیات روشنایی معابر روستا از همین امروز دوشنبه آغاز شده است تا مردم در تردد خود به خصوص در هنگام با مشکل مواجه نشوند.

حسینی با بیان اینکه این بخش هم اکنون به احداث مدرسه، خانه بهداشت، مرکز بهداشت، گاز رسانی، اصلاح شبکه آب خانگی، حمل و نقل عمومی نیاز دارد، گفت: اگر اعلام کنیم همه این مشکلات به زودی رفع می شود بی شک سخنی غیر منطقی گفته ایم زیرا با مشکلات موجود بودجه ای و اعتباری در کشور، دادن این وعده ها آرمان گرایانه است ولی در حد توان برای رفع مشکلات مردم روستاهای بخش اسماعیلیه اهواز تلاش خواهیم کرد زیرا این بخش از مردمی فوق العاده نجیب برخوردار است که همواره یک پای ثابت انقلاب و آرمانهای امام راحل بوده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، بخش اسماعیلیه يكي از سه بخش تابع شهرستان اهواز است كه در بخش غربی این شهرستان و در مسیر اهواز – خرمشهر و نیز جاده امام صادق (ع) واقع شده است. این بخش بيش از 15 هزار نفر جمعيت در آن ساكن هستند. مجتمع کشت و صنعت نیشکر امیر کبیر در این بخش واقع شده و شغل اصلی ساکنان بخش اسماعیلیه کشاورزی و دامپروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار