شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
رييس شوراي شهرستان اهواز در پیامی، هفته کارگر را به تمام فعالان عرصه تولید تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومي شوراي شهرستان اهواز، جواد كاظم نسب الباجي در بخشی از این پیام آورده است: کار و کارگر از آغازین لحظات خلقت، معنا و امروز نیز عنصر کار و کارگر به عنوان یکی از مهمترین نیازهای حیاتی فرد و جامعه پیام آور امنیت، عدالت اجتماعی و رفاه عمومی است و جایگاه ویژه ای در جهت صلح و ثبات اجتماعی داشته و منزلتی بس شگرف در تصویر سازندگی و تحول برجا گذاشته است.
بی تردید کار و کارگر به عنوان یک حلقه بی بدیل از شور، نشاط، امید و به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقشی برجسته و ویژه را در هر کشور رقم می زند.
گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، پاسداشت خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف، صدیق و صبوری است که با ظهور خلاقیتها و آشکار نمودن استعدادها و نبوغ خود همواره بعنوان نقش آفرینان عرصه کار و تولید عزت و عظمت کشورشان را رقم زده اند. 
رییس شورای شهرستان اهواز در بخش دیگری از پیام خود ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر، افزود: انتظار می رود کارگران، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزشهای اسلامی و در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مزین به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته است با تفکر بسیجی و روحیه جهادی و با خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه اقتصادی فراهم سازند.
اینجانب به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهرستان اهواز ضمن عرض تبریک این روز ملی به همکاران عزیز، از ایزد منان، خدمت‌رسانی وسیع و جهادی به مردم شهید پرور شهرستان اهواز را در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مسئلت دارم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار