شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان گفت: امسال پروژه جدیدی در استان اجرا نمی‌شود و اولویت ما پروژه‌های جدید نیست مگر اینکه ضرورت یک شهرستان باشد.
 
 امید حاجتی درنشست شورای برنامه ریزی که ظهر امروز در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: اعتبارات هزینه‌ای استان در سال جاری حدود 255 میلیارد تومان است و همچنین میزان اعتبارات تملک دارایی امسال استان حدود 630 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه در بخش اعتبارات هزینه‌ای نسبت به اعتبارات سال‌گذشته رشد داشته‌ایم ادامه داد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مانند سایر استان‌های دیگر نسبت به سال قبل با کاهش اعتبار رو به رو است.

معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان افزود: اعتبارات هزینه‌ای در خوزستان افزایش یافته است این در حالی است که اعتبارات کشور در این بخش با کاهش روبه رو شده است.

وی خاطر نشان کرد: در بخش اعتبارات هزینه‌ای، هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر پیش‌بینی شده است و برای حقوق و مزایای کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی به علاوه عیدی آخر سال هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

حاجتی با بیان اینکه در بخش اعتبارات تملک، اعتباراتی که داده شده باشد صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام می‌شود عنوان کرد: البته پروژه‌هایی که پیشرفت بالاتری دارند در اولویت هستند و تا پایان سال پروژه جدیدی در استان اجرا نمی‌شود و امسال اولویت ما پروژه‌های جدید نیست مگر اینکه ضرورت یک شهرستان باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار