شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶
به مناسبت فرا رسیدن هفته خوابگاه های دانشجویی (بیستم تا بیست و ششم اردیبهشت) معاونت فرهنگی اجتماعی و معاونت دانشجویی دانشگاه برنامه های متعدد و متنوعی را برای دانشجویان خوابگاهی تدارک دیده اند. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، افتتاحیه این مراسم امروز -20 اردیبهشت- ساعت 21 با حضور سرپرست دانشگاه و اعضای هیات رییسه در مجتمع خوابگاهی علم الهدی برادران برگزار می شود.

بنا به این گزارش، سخنرانی با موضوع «تارهای نامرئی وابستگی عاطفی» ویژه خواهران خوابگاه حضرت معصومه(س) امروز ساعت 21 در محل فاطمیه آن خوابگاه برگزار می گردد. همچنین فردا 21/2/93 برنامه هایی از قبیل مسابقات والیبال و دارت، کارگاه آموزشی بهداشت و دیدار شخصیت های ورزشی کشور با دانشجویان انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ انجام مسابقات ورزشی، آمادگی جسمانی و ویزیت رایگان پزشک عمومی در مرکز بهداشت و درمان معاونت دانشجویی برنامه های روز بیست و دوم اردیبهشت ماه است. همچنین مسابقه طناب کشی، شب شعر و اجرای موسیقی سنتی برنامه های چهارمین روز از هفته خوابگاه هاست. روز چهارشنبه 24 اردیبهشت نیز مسابقات پنالتی بسکتبال، تنیس روی میز و نمایشنامه‌خوانی اجرا خواهد شد. 

بنا به این گزارش، جشنواره غذاهای سنتی ویژه خواهران خوابگاه حضرت معصومه(س) و مسابقه ورزشی پرتاب دارت ویژه برادران مجتمع خوابگاهی علم الهدی در روز پنجشنبه 25/2/93 اجرا خواهد شد و در آخرین روز از هفته خوابگاه ها نیز مراسم اختتامیه، اجرای مسابقه، شعرخوانی، معرفی سرپرستان نمونه، دانشجوی نمونه و اتاق نمونه در مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه(س) خواهران برگزار می شود.

شایان ذکر است؛ از برنامه های جنبی این هفته، پخش فیلم سینمایی در کلیه خوابگاه های دانشجویی و برپایی کارگاه صنایع دستی است. همچنین مسابقه کاریکاتور با موضوع «اتفاقات زندگی خوابگاهی» و مسابقه «خاطرات زندگی دانشجویی در خوابگاه» (حداکثر در دو صفحه A4 ) توسط واحد امور فرهنگی خوابگاه ها برگزار می شود که علاقه مندان می توانند نهایتاً تا 24/2/93 نسبت به تحویل آثار خود به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه- دفتر مطالعات- اتاق 12 اقدام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار