شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
 سرپرست مرکز فوریت های پزشکی خوزستان گفت: بر اثر سه سانحه تصادف در جاده های استان خوزستان دو نفر جان خود را ازدست دادند و شش نفر مصدوم شدند.

ˈشهریار میر خشتیˈ دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صبح امروز در ساعت هفت و 20 دقیقه براثر واژگون شدن یک دستگاه خودروی زانتیا در ورودی شهرستان مسجد سلیمان دو نفر مصدوم شدند.

وی گفت: سرنشینان این خودرو از نیروهای ارتش بودند که یک نفر از مصدومان به بیمارستان مسجد سلیمان و مصدوم دیگر به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد.

میرخشتی بیان داشت: همچنین شامگاه یکشنبه در ساعت 21 و 21 دقیقه یک دستگاه وانت نیسان با موتور سیکلت در جاده اهواز-حمیدیه برخورد کردند که بر اثر این تصادف دو سرنشین موتور سیکلت جان خود را از دست دادند.

سرپرست مرکز فوریت های پزشکی استان خوزستان افزود: یکی از سرنشینان موتور سیکلت در محل حادثه بلافاصله بعد از سانحه تصادف جان خود را از دست داد و سرنشین دیگر که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی افزود: همچنین شامگاه شنبه در ساعت 20 و 31 دقیقه یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پراید در مسیر اهواز- رامهرمز با هم برخورد کردند که بر اثر این تصادف چهار نفر مصدوم شدند.

میرخشتی بیان داشت: یکی از مصدومان به بیمارستان گلستان و دیگری به بیمارستان سپیدار اهواز منتقل شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار