شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۵

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري اهواز گفت: پرچم، نماد و هويت هر كشور است و بر اساس برنامه‌ريزي انجام شده، در آستانه سالروز آزادسازي خرمشهر 400 پرچم ايران در ميادين، ورودي‌ها و نقاط مختلف شهر اهواز برافراشته مي‌شود.

ارسلان شهني اظهار كرد: پرچم، نماد و نشان هر کشور است و در معرفي آن کشور نقش مهمی دارد و نشان‌دهنده انگیزه‌ها، آرمان‌ها، نگرش سیاسی، مذهبي و فلسفه یک ملت و بیان کننده شرایط جغرافیایی، فرهنگی و حوادث سرنوشت‌ساز در تاریخ ملت است.

وي افزود: تا كنون 117 پرچم در سطح شهر اهواز نصب شده و 200 پرچم ديگر نيز نصب خواهد شد؛ اين پرچم‌ها در ميادين و نقاط مختلف شهر و با توجه به زيبايي بصري و اهميت هويتي پرچم ايران نصب مي‌شوند.

شهني با بيان اينكه بلندترين پرچم استان با ارتفاع 52 متر در پارك منطقه "منبع آب" اهواز نصب شده است، تصريح كرد: در مكان‌هايي كه شرايط محافظت از پرچم بيشتر باشد، پرچم‌ها با ارتفاع 6 تا 10 متر و به صورت پلكاني نصب مي‌شوند و در مكان‌هايي كه براي نصب پرچم‌هاي مرتفع مناسب نباشد، پرچم‌هايي با ارتفاع  9 متر نصب مي‌شود. ابعاد استاندارد پرچم نيز سه متر در يك متر است، ولي در اهواز سعي شده از ابعاد چهار متر در يك‌ونيم متر استفاده شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار