شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
کلید استارت نامزدهای ریاست شورای شهر آبادان هم خورده شد.
  به گزارش گروه شورا و شهرداری سرویس شهری کارون پرس، بدنبال استارت تحرکات اخیر در شورای شهر اهواز برای دریافت سکان رهبری و ریاست این شوار در سال دوم ، این کلید در شهر آبادان هم فشار داده شد.

عضو شورای شهر آبادان در کارون پرس از شروع به فعالیت و رایزنی این نامزدهای ریاست شورا در شهر آبادان خبرداد و گفت: باتوجه به اینکه شورا در تکرار خود در دومین سال شروع به کار مرحله چهارم خود است چندتن از نمایندگان این شورا بدشان نیامده است که بخت و اقبال خود را برای نشستن روی صندلی "بهشتی" رئیس این شورا، امتحان کنند .

وی گفت : ادله این چندتن از نمایندگان برای این نامزدی عدم کارکرد خوب این فرصت ریاست شورا برای توسعه شهرآبادان است .

وی اشاره کرد: بهشتی علیرغم اینکه می توانست از نفوذ نسبی خود برای جلب مشارکت همه سازمان ها و نهادهای موازی در شهر آبادان در جهت توسعه شهری این شهر استفاده کند ولی متاسفانه از این بخت و فرصت خوب و حوزه نفوذ عالی در این جهت غافل ماند و وقتش را در بخش ها و مجادلات غیر ضروری این شهر اتلاف نمود و فرصت خو را علیرغم حضور در دولت جدید از دست داد.

وی گفت: از نفراتی همچون مریم نصار، سیدفیاض موسوی و حتی نائب رئیس فعلی شورا بعنوان نامزدان جدی و مطرح شده برای بدست گرفتن کرسی ریاست شواری شهر آبادان می توان با قاطعیت نام برد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار