شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۶

 

شوشان: همزمان با برگزاری اولین نمایشگاه توانمندیهای تولیدی استان خوزستان در آبادان جلسه ای با حضور تعدادی از اعضا هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی آبادان و جمعی از اعضای اتحادیه کار آفرینان بصره برگزارگردید .

در این جلسه رئیس اتاق بازرگانی آبادان ضمن خوش آمدگوئی به هیئت عراقی با برشمردن وجود زمینه های فرهنگی و زبانی مشترک مابین شهروندان آبادانی و عراقی با استقبال از افزایش مراودات تجاری بین آبادان و بصره اظهار نمودند هنوز پتانسیلهای ما جهت فعالیت در عراق به خوبی معرفی نشده است و جا دارد تا با آگاهی رسانی بیشتر جنبه های دیگر این مسئله تبلیغ شود ، مثلامی توان به وجود مراکز پیشرفته پزشکی از جمله مرکز MRI در آبادان که شهروندان بصره نیز بتوانند براحتی از آن استفاده کنند اشاره نمود.

غلام رضا اکبری زاده در ادامه گفت : بهمین خاطر جهت کم شدن از مشکلات تردد و با لا رفتن حجم مبادلات تجاری و آگاهی رسانی از پتانسیلهای موجود در منطقه ،پیشنهاد تشکیل یک دفتر مشترک همکاری را میدهم که بتوان از طریق آن مسائل و مشکلات را رصد کرد و در راه گسترش همکاریها فعالیت نمود .

آقای رمزی صادق الشمری نائب رئیس اتحادیه کار آفرینان بصره با تشکر از دعوت اتاق بازرگانی آبادان از افتتاح دفتر همکاریهای مشترک استقبال کردند و خواستار گسترش همکارهای دو جانبه شدند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار