شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۷۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
مدیر کل حقوقی، و املاک منطقه آزاد اروند:
سید زین العابدین موسوی گفت: رانت خوار‌ها و زمین خوار‌ها در کمین املاک مردم هستند و شهروندان منطقه آزاد اروند برای فروش زمین‌های خود عجله نکنند.
سید زین العابدین موسوی گفت: رانت خوار‌ها و زمین خوار‌ها در کمین املاک مردم هستند و شهروندان منطقه آزاد اروند برای فروش زمین‌های خود عجله نکنند.
مدیر کل حقوقی، قرارداد‌ها و املاک منطقه آزاد اروند گفت: رانت خوار‌ها و زمین خوار‌ها در کمین املاک مردم هستند و شهروندان منطقه آزاد اروند برای فروش زمین‌های خود عجله نکنند.
سید زین‌العابدین موسوی  ضمن اعلام اخباری در حوزه املاک شهروندان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: مسائل اقتصادی که در دنیا در حال رخ دادن است، ما را وادار به ایجاد مناطق تجاری و صنعتی می‌کند و در نتیجه بهره‌وری بهتر از این مناطق، که باید نگاه ویژه‌ای به این مناطق داشته باشیم.
 وی ادامه داد: در جهت ایجاد نقطه عطفی در اقتصاد کشور، در واقع منطقه آزاد اروند یک نقطه بکر برای ایجاد یک منطقه تجاری و صنعتی در کشور به شمار می‌رود.
 مدیر کل حقوقی، قرارداد‌ها و املاک منطقه آزاد اروند تصریح کرد: با گذشت 25 سال از جنگ تحمیلی، و پیوستن شهرهای آبادان و خرمشهر به این ناحیه ویژه در چند سال اخیر خدمات ارزنده‌ای به این دو شهر ارائه شده است.
 وی افزود: لذا سازمان منطقه آزاد اروند، با نگرش‌ها و گرایش‌های خاص، بیان‌گر امکان پیشرفت سریع این منطقه است که در حال حاضر با مدیران بومی نیز اداره می‌شود، این منطقه در نظر دارد که شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر را از بن بست فعلی خارج کرده و شاهد پیشرفت سریع آنها باشیم.
 وی افزود: باید در نظر داشت که این منطقه با سایر مناطق آزاد کشور، خاورمیانه و حتی آسیا تفاوت‌های بسیاری دارد، چرا که این خطه دارای خطوط هوایی، دریایی، ریلی و جاده‌ای است که کمتر منطقه‌ای از حیث چنین امکاناتی بهره می‌برد.
 مدیر کل حقوقی، قرارداد‌ها و املاک منطقه آزاد اروند تاکید کرد: منطقه آزاد اروند با دارا بودن بیش از 35 هزار متر مربع وسعت و دارا بودن بالغ نیم میلیون نفر جمعیت، عنوان وسیع‌ترین منطقه آزاد آسیا را به خود اختصاص داده است و این تفاوت عمده این منطقه با سایر مناطق آزاد را نشان می‌دهد.
 موسوی اظهار کرد: این مردم مزد صبوری خود را می‌خواهند و وقت آن رسیده است که استمرار آبادانی این منطقه شکل گیرد و باید رو به پیشرفت گام برداشت.
 وی به تشریح سیاست‌های دولت تدبیر و امید در منطقه پرداخت و عنوان کرد: دولت سیاست‌های کلانی را در منطقه دنبال می‌کند و در همین راستا به استفاده از مدیران بومی در منطقه روی آورده است.
 مدیر کل حقوقی، قرارداد‌ها و املاک منطقه آزاد اروند ابراز کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که دولت هم به دنبال بهبود اوضاع معیشتی و شغلی مردم است و این موضوع تمام دغدغه سازمان منطقه آزاد اروند نیز به شمار می‌رود.
 موسوی تاکید کرد: مردم تحت فشار رانت خوار‌ها و زمین خواران املاک خود را به معرض فروش نگذارند زیرا در آینده ارزش این املاک برای آنان بسیار زیاد خواهد بود و با این کار هم زمین‌های خود را به زیر قیمت به فروش خواهند رساند و هم امکان سوء استفاده را به رانت خواران خواهند داد.
 وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شده و کارهایی که به انجام رسیده، سرمایه‌گذاران زیادی به منطقه هجوم آورده و اخبار خوشی را در آینده از منطقه آزاد اروند خواهیم شنید.
 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
comment
0
2
comment درود بر نماينده اصلاح طلب مردم اهواز در مجلس آينده شوراي اسلامي:
دكتر سيدزين العابدين موسوي
comment
حمید صدر رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
comment
0
0
comment شوشان چرا کامنمت مرا نزدی ؟ این یک تحلیل واقع گرا است از چه چیزی واهمه دارید من که فکر نکنم شما در اروند منافعی داشته باشید پس بگذارید مردم از چگونگی عدم توسعه و پیشرفت اروند مطلع شوند
کامنت آن ناشناس که بوی تبلیغات انتخابی می دهد به خوانندگان شما روشنگری می دهد یا تحلیل این جانب که آنرا غیر قابل انتشار دانسته اید؟ خوب نیست شما دارید برای مردم کار میکنید پس روشنگری کنید
comment
آبادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
comment
0
0
comment اولا باید به دوست ناشناس گفت این چه طریق کامنت گذاشتن است چرا با یک جمله بی ربط بنده خدا را خراب میکنی آیا واقعا آقای موسوی چنین ادعایی را دارند؟ آقای موسوی فردی مستقل است به هیچ جناحی هم وابسته نیست
اما کامنت آقای صدر را هم خواندم چون این مصاحبه دو بار زده شد آقای صدر بر فرض که نظر شما هم درست باشد چه ربطی به این هشدار دارد یا اینکه شما شخصا با این بنده خدا مشکل دارید ضمنا ایشان در رشته خودش از متخصصین است دروس تخصصی حقوق را در دانشگاهها تدریس میکند گرچه تایید میکنم که جایی چون اروند باید در همه رشته ها متخصص داشته باشد اما گناه سید چیست به نظر من هر چیز جای خود را دارد آدمها را خراب نکنید نظرات ایشان در نوع خود بجاست گرچه گرفتاریهایی را هم برایش درست میکند توسط آنهایی که دیگر زمین مفت نمی توانند بخرند چون این مصاحبه اعلامیه شد خیلیها هم به ایشان ایمان دارند چون هیچگاه آبادان خرمشهر و اروند کنار را تنها نگذاشت حتی در طول 8 سال جنگ
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار