شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۰۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
جمال عالمی نیسی:
برجا گذاشتن طرح های نیمه‌تمام به ارزش 400 هزار میلیارد تومان و ایجاد تعهد مالی معادل 5 برابر دولت‌های قبل
جمال عالمی‌نیسی مشاور استاندار خوزستان، در همایش حامیان دولت عنوان‌کرد: دولت روحانی وارث کشوری شد که به تمام معنای کلمه توسط دولتمردان نهم و دهم شخم زده شد و با ندانم کاری و زیر پا گذاشتن قوانین به روش عهد قجر، هشت سال آنچه خواستند کردند و با حراج سرمایه‌های کشور و به‌صورت عوام فریبانه، کشور را از درون و بیرون تهی کردند که نتیجه آن فقر و تهیدستی، بیکاری بالا، کاهش ارزش پول و تورم بالا، با وجود درآمدهای سرشار، به‌میزان درآمدهای 80 سال کشور، بود.
 
وی با بيان‌اين‌كه امروز شاهد اقتصادی بیمار هستیم، افزود: اکنون بعد از هشت سال برخی دلواپس شده‌اند؛ چطور در این هشت سال نگران وضع بین‌المللی کشور نبودند، وقتی تحریم‌های شورای امنیت را کاغذ پاره دانستند و با اقدامات خود کشور را به ورطه نابودی کشاندند؛ چه‌طور آن زمان دلواپس نشدند؟؛ چرا يك نفر زمان بزرگ کردن بدنه دولت و تزریق نیروی انسانی غیرمتخصص و افزایش تعداد مدیرکل‌ها و اعزام سه هزار بورسیه دکترا بدون کارشناسی و صرف هزینه یک میلیارد تومانی برای هر کدام، دلواپس نشد؟؛ هنگام برجا گذاشتن بسیاری طرح نیمه‌تمام به ارزش 400 هزار میلیارد تومان و ایجاد تعهد مالی معادل 5 برابر دولت‌های قبل، دلواپس نبودند؟
 
مشاور استاندار خوزستان تصریح‌کرد: پیام مردم در انتخابات 24 خرداد 92 اعتماد به دکتر روحانی به عنوان فردی که کشور را به سمت قانون‌مداری و رعایت حقوق شهروندی می‌برد، بود. روحانی در اجرای سیاست‌های اصلاح طلبانه خود حتی یک قدم عقب نشینی نکرد و در مسیر اصلاحات حرکت کرد.
 
عالمی‌نيسي در ادامه از انحلال ستادهای انتخاباتی دكتر روحاني، 48 ساعت بعد از انتخابات انتقاد کرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
حامی روحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
comment
1
3
comment جناب اقای نیسی با بدنه نیروهای دولت قبلی کاری به جایی برده نمیشود و ملاک انتصابات مدیران استانی در خوزستان در دولت جدید هماست. تو رو خدا چند لحظه با خدای خود در تنهایی فکر کن ببین درست است یا نادرست.خبری از شایسته سالاری و نیروهای واقعی دولت نیست.برخی [...] حضور دارند.
comment
اشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
comment
0
0
comment دوستان دقت کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار