شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۰۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
رئیس کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خوزستان
حجت‌الاسلام فیاضی رئیس کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خوزستان، در همایش حامیان تدبیر و امید عنوان‌کرد: امروز در سایه دولتي اعتدال‌گرا و امیدبخش زندگی می‌کنیم، در حالی که پیش از آن صبح‌ها با آه صبح می‌شد. امروز فضای سیاسی کشور به برکت حماسه سیاسی 24 خرداد 92 باز شده است.
حجت‌الاسلام فیاضی رئیس کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خوزستان، در  همایش حامیان تدبیر و امید عنوان‌کرد: امروز در سایه دولتي اعتدال‌گرا و امیدبخش زندگی می‌کنیم، در حالی که پیش از آن صبح‌ها با آه صبح می‌شد. امروز فضای سیاسی کشور به برکت حماسه سیاسی 24 خرداد 92 باز شده است.
 
وی گفت: خواسته ما به عنوان هواداران دولت این است که درختی که با دست خود کاشته‌ایم را با دست خود آبیاری کنیم و این حق بدیهی است.
 
فیاضی در پایان گفت: منش اسلام منشی رحمانی است و رهبری متعلق به همه ملت است و هیچ‌کس نباید رهبری را به نفع خود مصادره کند.

مسئول کمیته روحانیون ستاد حسن روحانی در استان خوزستان گفت: متاسفانه در این دوره و زمانه بسیاری از افراد از مسیر حرکت و خط مشی امام خمینی (ره) فاصله گرفتند و اعتقاد ما بر این بود که حرکت و مسیری که به سمت آرمانهای امام راحل هدایت می کند انتخاب حجت السلام حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور بود.

حجت السلام فیاضی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ما به علت شجاعت و پذیرفتن خطرات توسط مجاهدان مسلمان در مقابل رژیم پهلوی محقق شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
نحبگان شهرستان باوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
comment
0
1
comment جناب آقای فیاضی مردم شهرستان خواستار انتصاب فرماندار توانمند و لایق در شهرستان باوی هستند . رشد شکوفایی اقتصادی و فرهنگی شهرستان منفی است . مسئولین استانی توجه نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار