شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی معتقد است تا زمانی که تفکر حزبی و قومی جایگزین خدمت است، این کلانشهر دستخوش تحول و تغییر نخواهد شد. وی از شورای شهر اهواز خرده گرفته که چرا پس از گذشت یکسال از تشکیل این شورا، حتی یک نشست با نمایندگان این شهر نداشته اند، این در حالی است که در خیلی از شهرهای کوچکتر از اهواز جلسات مشترک بین اعضای شورا و نماینده شهرستان برگزار می شود که مسلما نتایج خوبی هم در بر دارد. 
این عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی در گفتگو با راوی این را هم گفت که اگر نمایندگان و شورای شهر اهواز با هم متحد و هماهنگ باشند بسیاری از مشکلات شهر رفع می شود اما متاسفانه تا بوده همه به یکدیگر پشت کرده اند و به همین دلیل شهر عقب مانده و همچنان درگیر مصائبش است. 
حسینی تاکید کرد که این هماهنگی باید اتفاق بیفتد چون شورا نیازمند کمک است و ما این آمادگی را داریم. 
وی در خصوص عملکرد شورای شهر اهواز گفت با گذشت یکسال از عمر این شورا، خروجی از کار آن نداریم و منتهی به جلسات هفتگی شده حال آنکه شهر تشنه کار است و نباید این همه فرصت سوزی شود. 
می دانیم که شریف حسینی با توجه به اینکه مدافع تفکر جمعی است، زمانی که بخشدار مرکزی اهواز بود مرتبا با تک تک و بطور جمعی با اعضای شورای شهر وقت، جلسه داشت و تعامل و همکاری و هماهنگی خوبی بین وی و شورا برقرار بود که حالا هم انتظار دارد همان رویه بین شورا و نمایندگان باب شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار