شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۰۴۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
عضو ستاد حامیان دولت تدبیر و امید در استان خوزستان؛
علیرضا پوریان،سخنگوی ستادهای شهرستانهای بختیاری تبار استان خوزستان خواستار تفییر مدیران غیر همسو با دولت تدبیر و امید و احمدی نژادی در استان خوزستان شد
همایش انتظار و امید که پنج شنبه گذشته و با حضور اعضای ستادهای حامیان دولت تدبیر و امید از سراسر کشور در تالار وزارت کشور و با حضور دکتر روحانی برگزار شد،مجالی بود تا حامیان روحانی از دغدغه ها و مشکلات هم استانی ها و همشهریانشان نیز مواردی را به مدیران ارشد دولتی منتقل نمایند.
علیرضا پوریان،رئیس ستاد انتخاباتی شهرستان مسجدسلیمان و سخنگوی ستادهای انتخاباتی شهرستان های بختیاری تبار استان خوزستان در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت؛مهمترین مشکل ما در استان خوزستان چسبندگی مدیران دولت قبل به پست هایشان است و ایشان به هر وسیله ای متوسل می شوند تا همچنان مدیر بمانند.
لابی گری،تبلیغات دروغ،تطمیع وتلاش جهت نزدیک شدن به افراد فعال در ستادها و دادن عناوین صوری مانند مشاور و غیره به این افراد از جمله تلاش های اینگونه مدیران است اما پوریان تاکید کرد؛مدیران غیرهمسو با دولت تدبیر و امید و احمدی نژادی باید کنار گذاشته شوند.
پوریان گفت؛ما از استاندار محترم خوزستان که نماینده دولت در استان است این سوال اساسی و انتقاد را داریم که به چه دلیل مدیرانی که سال گدشته از هیچ تلاشی جهت شکست دکتر روحانی فروگذار نبودند،تعویض نمی شوند؟!
وی با اشاره به اینکه فرصت طلبان جایی در دولت تدبیر و امید ندارند افزود نیروهای دلسوز و حامیان روحانی نمی پذیرند بعد از یکسال دلواپسان قدرت بر مسند مدیریت استان باشند.
پوریان گفت همه ما به مردم استان و حداقل ششصد و هفتاد و پنج هزارو چهارصد و نود نفری که به برنامه های دکتر روحانی رای دادند باید این پاسخ را بدهیم که امروز بعد از گذشت یکسال برای ایشان چه کرده ایم؟
سخنگوی ستادهای شهرستان های بختیاری تبار استان خوزستان ضمن هشدار به مدیران دولت قبل در استان خوزستان که با لابی گری و تلاش جهت نزدیک شدن به اعضای ستادهای دکتر روحانی تلاش می کنند چند صباحی بیشتر در سمت خود باقی بمانند گفت؛دوستان اگر قواعد بازی رارعایت کنند بهتر خواهد بود.مردم عملکرد و گدشته ایشان را هنوز به خاظر دارند و با تغییر ظاهر و ادبیات نمی توان به فریب ایشان پرداخت.
وی در عین حال خاظرنشان کرد؛دادن مناصب در استان خوزستان نیز باید بر اساس شایستگی و لیاقت و همسویی با دولت تدبیر و امید باشد،نه رفیق بازی و فامیل گرایی
همایش انتظار و امید در آستانه سالگرد پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته برگزار شد و حامیان وی از سراسر کشور در این همایش با وی تجدید دیدار کردند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۵
comment
comment
حامی دولت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
comment
2
4
comment درود براقای پوریان.حرف دل حامیان دولت تدبیر و امید هست.ایکاش گوش شنوا باشد که بی تدبیری تاکنون تبدیل به ناامیدی نگردد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
comment
2
1
comment سایت محترم شوشان: سلام عیکم . با احترام نظر به تماس های تلفنی مکرر ،عنوان سخنگویی برای هیچ یک از افراد وفعالان .س . وجود نداشته وحکمی در این خصوص صادر نشده است .خواهشمند است نسبت به حذف عنوان " سخنگوی ستادهای بختیاری تبار" دراین گزارش اقدام فرمایید.سلطانعلی بهمنی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
comment
3
1
comment به نظر من مقتدایی هم احمدی نژادیه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
comment
1
1
comment این نقطه نظرات افراطی است واز اعتدال بدور.چنین افرادی اگرقدرت بگیرند خطر ناک خواهند بود.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
comment
1
1
comment برادران [...] که رایشان جای دیگر بود کی ستاد زدن احتمالا بعد از انتخابات بوده البته اینها مردم نیستن چون مردم رای میدن و خداییش طلبکار هم نیستن اما بعضی از آقایون رای نداده ستاد میزنن و سخنگو هم میزارن اما دم خروس رو نمیبینن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار