اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷
برگزاری آزمون سراسری با حضور 17 هزار و 424 داوطلب در دانشگاه شهید چمران اهواز
جلسه هماهنگی آزمون سراسری 93 با حضور نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آزمون سراسری، دستیار ایشان، سرپرستان حوزه ها و مدیر حراست دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر مسعود خداپناه دستیار نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آزمون سراسری در این نشست که روز دوشنبه دوم تیرماه برگزار شد، اظهار داشت: در آزمون سراسری امسال 17 هزار و 424 داوطلب زن و مرد در حوزه دانشگاه شهید چمران شرکت می کنند.
به گفته وی، از این تعداد، 10 هزار و 85 داوطلب مرد و 7 هزار و 339 داوطلب زن هستند که روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه (5 تا 7 تیرماه) در این آزمون به رقابت می پردازند.
مدیر مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه شهید چمران ادامه داد: صبح روز پنجشنبه با حضور 5 هزار و 197 داوطلب آزمون گروه علوم ریاضی و فنی در دانشکده های کشاورزی، علوم، الهیات، اقتصاد، علوم ریاضی، علوم تربیتی، ادبیات و مهندسی و عصر همان روز آزمون گروه هنر در دانشکده اقتصاد با شرکت 708 داوطلب برگزار خواهد شد.
دکتر خداپناه تعداد داوطلبان رشته علوم تجربی که آزمون آنها صبح جمعه در دانشگاه شهید چمران برگزار می شود را 4 هزار و 498 نفر و در دانشکده های اقتصاد، الهیات، علوم تربیتی، مهندسی، ادبیات، علوم ریاضی و علوم ذکر کرد.
وی ادامه داد: 2 هزار و 333 داوطلب گروه زبان های خارجی عصر جمعه در دانشکده های اقتصاد، الهیات، علوم تربیتی و ادبیات، در آزمون سراسری شرکت می کنند.
این مقام مسئول در برگزاری آزمون سراسری تعداد داوطلبان رشته علوم انسانی شرکت کننده در آزمون سراسری را 4 هزار و 688 نفر در حوزه دانشگاه شهید چمران اعلام کرد و گفت: آزمون این داوطلبان صبح روز شنبه در دانشکده های علوم، مهندسی، اقتصاد، الهیات، علوم تربیتی، علوم ریاضی و ادبیات برگزار خواهد شد.
دکتر خداپناه تعداد کل داوطلبان آزمون سراسری در کشور را یک میلیون و32 هزار نفر بیان کرد و افزود: از این تعداد 59 درصد را خانم ها و 41 درصد را آقایان تشکیل می دهند و رشته علوم تجربی با 522 هزار داوطلب بیشترین شرکت کننده را دارد.
وی در ادامه مواردی همچون تاکید بر تطبیق عکس داوطلبان، حضور به موقع رابطان و مراقبان، مسائل حفاظت و سلامت آزمون، تاکید فرم های خاص در مواقع مورد نیاز و ضروری، اطلاع رسانی محل دانشکده ها و باجه رفع نقص و ... را به سرپرستان حوزه های آزمون در دانشکده ها متذکر شد و توضیحاتی ارائه داد.
دکتر خداپناه یاد آور شد: صدور کارت آزمون سراسری از روز یکشنبه اول تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده و باجه رفع نقص در محل امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران تا روز برگزاری آزمون فعال می باشد.
وی از همه عوامل اجرایی و حفاظت آزمون درخواست کرد تمام تلاش خود را برای برگزاری آزمون سراسری در کمال سلامت و آرامش داوطلبان به کار بندند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار