اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
فرماندار شهرستان هندیجان:
فرماندارشهرستان هندیجان در جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان هندیجان گفت: با تبریک ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت الهی  که امیدوارم همه ما و ملت شهید پرور ایران بتوانند به بهترین نحو از این ماه عزیز استفاده لازم را ببرند.

احمدجعفری نسب دراولین جلسه انجمن وکمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان هندیجان در سال 1393 گفت:بحث و دغدغه ما کتاب خوانی و چگونگی فرهنگ سازی کتاب خوانی است.دغدغه هایی که مقام معظم رهبری در این چندسال دارند باید در بین مردم عملاً انجام شود اما متاسفانه مسئولان فقط دنبال شعار هستند و حتی مقام معظم رهبری می فرمایند:مطالعه در ایران به حد استانداردهای جهانی نرسیده است.

رئیس انجمن کتابخانه های شهرستان افزود: مطالعه کتاب همان فرهنگ است  که ما  متاسفانه در آن نتوانستیم پیشرفت داشته باشیم.

   مطالعه وقتی بیشتر باشد قطعا فرهنگ توسعه و پیشرفت می کند.باید اعضای انجمن کتابخانه های ما طرح و برنامه داشته باشند.طرحی که باید بتوان عملی کرد و فقط دنبال جلسه و تئوری نباشیم .
رئیس نهضت مطالعه مفید هندیجان تاکید کرد: ما باید بین تمام اقشار جامعه چه کارگر و صیاد و غیره کتابخوانی و فرهنگ آن را توسعه بدهیم.کتابخانه هندیجان باید در فرصت های تابستان و اوقات فراغت برنامه ای برای جوانان و نوجوانان برای مطالعه مفید   و تشویق آنها برنامه های منظم و خوبی داشته باشد.

فرماندارهندیجان بیان داشت: کتابخانه هیچ وقت از مردم و مسئولان جدا نیست هر کاری در شهرستان نیاز به فرهنگ سازی و مطالعه دارد.فرهنگ مطالعه باید تقویت شود و دغدغه های مقام معظم رهبری باید جامعه عمل پوشانده شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار