اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
رضا سیادت بر تشکیل مجدد شورای آموزش و دوره ی یکساله ی فیلم سازی در انجمن سینمای جوانان استان خوزستان تاکید کرد.
                                        


رضا سیادت ،  سرپرست انجمن سینمای جوانان استان خوزستان حمایت از هنرجویان و حضور موثر و فعال در جامعه را از اهداف این انجمن ذکر کرد و گفت :
از برنامه هایی که انجمن سینمای جوانان استان خوزستان در آینده پیگیری خواهد کرد ، حضور مستمر توام با نگاه علمی و مناسب در عرصه ی فعالیت هاست . 
وی گفت : سینمای جوانان استان خوزستان  در بخش های آموزشی ، تولیدی ، عکس و فیلم فعالیت می کند و تجهیزات لازم را برای هنرجویان در این رشته ها فراهم می سازد . 
رضا سیادت با تاکید بر تشکیل مجدد شورای آموزش و دوره ی یکساله ی فیلم سازی در انجمن سینمای جوانان استان خوزستان ، اظهار داشت  : 
شورای آموزش متشکل از مدرسان انجمن سینمای جوانان خوزستان ، اساتید و صاحبنظران می باشد که  با هدف تعامل  با یکدیگر ، شناسایی استعدادهای جوان و کمک  به هنرجویان تشکیل می شود . همچنین با برگزاری آزمون سراسری در نیمه ی دوم سال جاری ، علاقمندان شرکت در دوره ی یک ساله ی فیلم سازی گزینش می شوند و می توانند در کلاس های مربوطه شرکت کنند . 
رضا سیادت در عین حال افزود : 
در انجمن سینمای جوانان به صورت مستمر کلاس های تک درس  نیز برگزار می شود که علاقمندان می توانند در این کلاس ها ثبت نام کنند . وی همچنین اظهار امیدواری کرد که دوره ی آموزشی عکاسی پیشرفته نیز پس از سالها توسط انجمن سینمای جوانان خوزستان برگزار شود . 
رضا سیادت  برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم کوتاه با حضور عوامل سازنده فیلم ، نقد و بررسی فیلم های مطرح دنیا ، تهیه ی بولتن و جزوه های آموزشی ، راه اندازی سایت انجمن سینمای جوانان اهواز در جهت ارائه ی کارهای هنرجویان و  ارتباط با دانشگاه و برگزاری جلسات بین رشته ای را از برنامه های دیگر انجمن سینمای جوانان خوزستان ذکر کرد  . 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار