اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۴
دبیر حزب موئلفه اسلامی در استان خوزستان:
دبیر حزب موئلفه اسلامی در استان خوزستان، بیان داشت: مقاومت مسلحانه تنها راهی است که می تواند بر خونخواری ها و وحشی گری های اسرائیل جنایت کار خاتمه دهد.
دبیر حزب موئلفه اسلامی در استان خوزستان، بیان داشت: مقاومت مسلحانه تنها راهی است که می تواند بر خونخواری ها و وحشی گری های اسرائیل جنایت کار خاتمه دهد.
  
سید موسی بلادیان با اشاره به اینکه مردم استان خوزستان همراه دیگر ملت های آزاده دنیا در راهپیمایی روز قدس به ستمکاران و استعمارگران اثبات می کنند که اسلام زنده است، بیان داشت: هر انسانی که از فطرت انسانی برخوردار است در این راهپیمایی شرکت می کند تا انزجار و تنفر خود از حملات ددمنشانه و وحشی گری های اسرائیل و آمریکا  را اعلام کند.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی به دنیا اثبات می کند که اسلام زنده است و با خلق حماسه ای دیگر به دنیا اعلام می کنیم تا نابودی کامل مستکبران عالم دست از مبارزه برنخواهد داشت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خوزستان ، تاکید کرد: حضور در روز قدس بیعتی دوباره با امام راحل، اطاعت از امر رهبری و حمایت از مظلومان جهان است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ایران دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
comment
0
0
comment خدا گواه است ! اگر بار بعدی که اسرائیل دست به تجاوز گری بزند ، مقاومت حزب الله لبنان یا سوریه با نقشه از پیش حساب شده و توان موشکی دستکم 10 ده برابر توان موشکی کنونی شان !! و یک راهبرد جدید (کارزار هماهنگ و همه جانبه: هم ضد هوایی و ضد بالگرد و پهپاد هم ضد ناو و زیر دریایی و هم ضد رادار و هم ضد سنگر و استحکامات زیرزمینی،هم ضد ادوات زرهی و توپخانه زمینی و...) برق آسا و غافلگیرانه معادل 10000 (ده هزار) فروند موشک دقیق و نقطه زن با کلاهک دستکم 500 کیلو تا یک 1 تن (چه بهتر مقاومت در آینده کلاهک نفوذگر و ضدسنگر هم داشته باشند برای امکانات پنهان صهیونیست هازیر 100متری عمق زمین) به همه مراکز حساس و تاسیسات حیاتی سراسر اسرائیل در کمترین زمان(قبل از درآمدن متجاوز از گیجی ضربات و آغاز روند دلالی و دخالت حامیان متجاوز ! ) شلیک کنند و همه زیرساخت ها را کاملاً پودر نمایند تا با محو همه امکانات و تاسیسات ضروری زندگی به ناچار مهاجرت معکوس میلیونی صهیونیست ها به غرب آغاز و کار رژیم جعلی صهیونی تمام میشود و از داخل فلسطین هم گردان های ورزیده و مجهز و انبوه جهاد اسلامی و حماس در کرانه باختری با نقشه قبلی قیام کنند و با پیشروی سریع و پاکسازی وجب به وجب همه فلسطین بازماندگان از مقامات صهیونیست و نظامیان! صهیونیست و حامیان غربی- عربی اسرائیل همه را اسیر و گروگان بگیرند برای تخلیه اسرار نهانی تاسیس اسرائیل !! در دل جهان اسلام !!! و محاکمه و تقاص جنایات! و سپس پرچم فلسطین را بجای ستاره شش پر شیطان!!! همه جا بر افرازند و جهان اهریمنی صلیبی صهیونی سلفی را در برابر عمل انجام شده و کاری پایان یافته قراردهند!!!
به امید آن سپیده دم درخشان! انشاءالله تعالی .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار