اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۹
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: از مردم شریف آبادان و خرمشهر از طرف دولت احمدی نژاد ، هاشمی و خاتمی به واسطه بی مهری ها ، کم لطفی ها ، عذرخواهی می کنم .
سید حسین دهدشتی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 1 مرداد) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: در ماه مبارک رمضان شاهد جنایات استکبار و صهیونیست در غزه و در سکوت حکام عرب هستیم قطعا روز قدس پاسخ محکم و کوبنده برای ظالمان غاصب خواهد بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ماه مبارک رمضان متعلق به مولای متقیان حضرت علی (ع) است، شخصیتی که در تشکیل و نحوه اداره حکومت همواره بهترین  الگو برای سیاستمداران و رهبران جوامع اسلامی بوده است. یکی از اصلی ترین معضلات حکومت حضرت علی (ع) مفاسد اقتصادی بود که بیشترین توان خود را صرف مبارزه با آن می کرد.

وی تصریح کرد: حضرت علی (ع) پس از بیعت مردم رسیدگی به معیشت و بازسازی توان اقتصادی و مبارزه با کسانی که از موقعیت خود سوء استفاده می کردند را در اولویت قرار میداد. ایشان در فرازی از نهج البلاغه می فرمایند که بدانید آنچه که از زمین و سایر اموال به دیگران عطا شده را به بیت المال باز میگردانند حتی اگر این امر را به مهر زنان رفته باشد را به حالت اول باز میگرداند.

دهدشتی با بیان اینکه فساد از جمله جرایمی است که در خفا اتفاق می افتد افزود: این معضل شفافیت بیشتر در ارائه خدمات را کم می کند بنابراین باید نظارت کافی وجود داشته باشد. متاسفانه در تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی و خودروسازی مشاهده شد که به دلیل عدم شفافیت و بی برنامه گی زمینه فساد فراهم شده است و اگر مجلس به دلیل برخی ملاحظات نخواهد و یا نتواند ورود کند کشور دچار خسارتهای بسیاری خواهد شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: از این رو باید به قوه قضائیه باید تذکر داد که چرا بعد از گذشت 6 ماه از ارسال گزارش تحقیق و تفحص مجلس از تامین اجتماعی وبا گذشت  گذشت 3 ماه از مهلت قانونی هنوز رای صادر نشده و رسانه ملی نسبت به پخش تصاویر متهمان عنایت دارد در حالی که  طبق ماده 216 آئین نامه داخلی مجلس گزارشات تحقیق و تفحص باید خارج از نوبت رسیدگی شود.

وی افزود: حضرت علی (ع) می فرمایند به خدا سوگند اگر حسن و حسین خطایی می کردند از من روی خوش نمی دیدند تا آنکه حق را از آنها باز پس ستانم و چه زیبا رهبر معظم انقلاب در سال 80  در فرمان 8 ماده ای ابلاغ فرمودند که خشکاندن فساد مالی و اقتصادی مستلزم اقدام همه جانبه قواست و قوه مجریه باید با نظارت سازمان یافته از ورود فساد مالی پیشگیری کند و قوه قضائیه با استفاده از کارشناسان باید افراد متخلف را شناسایی کند.

دهدشتی ادامه داد: در همین راستا به دولت تاکید می کنم که به منظور شفاف سازی و دسترسی آزاد به اطلاعات هر چه سریعتر اقدام کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: از مردم شریف آبادان و خرمشهر از طرف دولت احمدی نژاد ، هاشمی و خاتمی به واسطه بی مهری ها ، کم لطفی ها ، عذرخواهی می کنم . خرمشهر و آبادان زمانی پیش غراول توسعه کشور بودند و طی 8 سال مورد آماج حملات دشمن بودند و امروز پس از 25 سال که باید به ویترین توسعه کشور تبدیل شود به شهر مهاجر گریز تبدیل شده است. از این رو امیدوارم روزی نرسد که از جانب دولت تدبیر و امید هم از مردم آبادان عذرخواهی کنیم./


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
کربلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
comment
0
0
comment ولی تنها پروژه ملی بزرگ در شهر آبادان یعنی نیروگاه آبادان، در زمان خاتمی طرح، اجرا و بهره برداری شد و توسعه اش ماند برای دوران روحانی! .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
comment
0
0
comment اگه راست میگی کاندیدا نشو !
comment
سلیمان اسمی
|
-
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
comment
0
0
comment این آقای نماینده چرا از خودش مایه نمیذاره و از جیب دیگران خرج می کنه ؟!در مجموع نمایندگان خوزستان یه بررسی کنن ببینن دولتها بیشتر در عقب ماندگی خوزستان مقصرند یا آنها ؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار