اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۹۶
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
رییس مجمع نمایندگان مجلس خوزستان مطرح کرد:
در نوار غزه گذرگاه رفح را بسته اند، راه آهن جمهوری اسلامی در اندیمشک هم همین کار را کرده است، نوار غزه در فلسطین نیست، نوار غزه در اندیمشک است، آقا چرا راه مردم را بسته اید؟
صید عیسی دارایی نماینده اندیمشک و رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در جلسه شورای اداری اندیمشک به تشریح برخی از مشکلات مردم اندیمشک پرداخت و بر لزوم رفع این مشکلات تاکید کرد.

انتقاد از شهرداری و تخلفاتی که در آن صورت گرفته

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از عملکرد برخی ادارات شهرستان گفت: می بینیم پیمانکاران شهرداری همه سوری بوده اند، جرائم و تخلفاتی صورت گرفته که  مثل کف دست روشن هستند.  از آن آدمی که ۴۸ هزار متر زمین را می گیرد و بعد از تغییر کاربری هیچ سهمی هم به شهرداری نمی دهد تا خیابانهای سه متر و شش متری که در هیچ کجا نمی بینیم، اگر می گفتیم مربوط به ۵۰ سال پیش بود مشکلی نبود اما می بینیم مربوط به چند سال پیش است، نه، به بر طبق شهرسازی و نه بر طبق روستا سازی است، آن همه پولی که برای آسفالت از مردم گرفته شده همه اش بر باد رفت.

وی گفت: به هر کسی را دوست داشتن، به اسم قهرمان زمین داده اند، اصلا به شهرداری چه مربوط به قهرمان زمین  بدهد،  ما در شهرداری داریم بخاطر ۵۰۰ کیلو پسته عید ۲۰۰ متر زمین داده اند، اینها همه مشخص است خدا می داند اگر وارد شهرداری بشویم از دم در تا آخر باید دستگیر بشوند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات شهرداری گفت: اگر روزی به پرونده تخلفات شهرداری اندیمشک رسیدگی شود آمار پرونده های دادگستری این شهرستان از ۳۴ هزار به ۷۰ هزار پرونده افزایش خواهد یافت.

شهرداری اندیمشک غارت شده است اگر ما وارد این فضا بشویم ، فقط در همین فضا های بهداشتی درمانی و سبز وارد بشویم می بینیم زمین هایی که فروخته شده است.


مشکلات مسکن مهر

دارایی گفت: در بحث مسکن مهر، یک منزل در مسکن مهر به چهار نفر فروخته شده، ۶۰ واحد را به ۱۶۰ نفر فروخته اند، این قضایایی ای است که از قبل صورت گرفته، تخلف های آشکار و بدون ترس، چرا آشکارا صورت گرفته؟ چون دست همه در کار بوده است، ۲۰۰ قطعه زمین در همین فرمانداری فروخته شده و میر
more...اث فرهنگی هم گفته بلامانع است و بسازید و بعدا می بینیم این زمین مال مسکن و شهرسازی است، خیانت های آشکار ، که من فکر می کنم اگر ورود کنیم پرونده ها از ۳۴ هزار به ۷۰ هزار می رسد.


زمین های منابع طبیعی که دیگر وجود ندارند

نماینده اندیمشک افزود: ۷۵۰۰ هکتار زمین منابع طبیعی بنام پشمینه زار است که همه را برده و فروخته اند، زمینهای منابع طبیعی ۷۵۰۰ هکتار، که می توانست کلی از جوانها بیکار اندیمشک را شاغل کند متاسفانه الان وجود ندارند، مثلا یک نفر هست که مال اندیمشک نیست و ۱۰۰۰ هکتار زمین را برده است، اینها خیانت هایی بوده که در حق مردم شده است.


اداره اوقاف و مشکلات شهر آزادی و بنوار ناظر

وی با اشاره به مشکلات عمده ای که اوقاف و منابع طبیعی برای مردم ایجاد کرده اند گفت: منابع طبیعی یک ظلم بزرگ در حق مردم انجام داده و من فکر می کنم اگر امروز دادگستری اندیمشک تمام قاضی های خودش را بسیج کند فقط جواب داده نخواهد شد.

 
مشکلاتی که معدن چناره برای مردم ایجاد کرده

ˈصیدعیسی داراییˈ افزود: شرکت معدن چناره زمینهای مردم را تصاحب کرده،  کشاورزی مردم را از گردوخاک نابود کرده،  سینه مردم را خراب و آلوده کرده،  است،معدن چناره ای که باید یک جاده دسترسی خودش احداث کند، جاده مردم را خراب کره، یک درمانگاه برای آلودگی منطقه بزند، از ۳۰۰ کارگر شروع کرده و به ۹۰ نفر کاهش داده است.

از آن طرف میلیاردها میلیارد شن از معدن می فروشند اما چه سودی برای مردم منطقه دارد، بگذارید حق این مردم به آنها برسد، از این طرف دارید می کُشید، از آن طرف خدماتی ارائه بدهید؟

وی یادآورشد: معدن چناره حاضر نیست برای رفع آلودگی اقدام به نصب فیلتر نماید ضمن اینکه شرکت مذکور موظف به احداث یک درمانگاه برای مردم منطقه شده که از این اقدام نیز سرباز زده است.


شرکت نفت خون مردم را کثیف کرده

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد:  شرکت نفت خون مردم اندیمشک را کثیف کرده است، می بینیم می آیند بدون اجازه با بولدوزر زمینی را خراب می کنند و بعد یک مکاتبه ای می کنند که یک پولی به او بدهند، این مردم دادشان را به چه کسی باید بزنند، خب ما می گویند و ما خودمان هم از نزدیک می بینیم، اما ما هم زورمان نمی رسد، یک روز باید دست به عمل انتحاری بزنیم بر علیه این سودجویان؟ شما بروید در منطقه مسجد سلیمان ببینید از این اتفاقات می افتد؟ اما در اندیمشک می بینیم این اتفاقات می افتد چون ما، مسئولین این مردم پای کار نیستیم، مصلحت اندیشی می کنیم، شما کجای ملت دیده اید من به وزیر گفته ام تا یک حدی صبر می کنم.


راه آهن و گذرگاه رفح در اندیمشک

در نوار غزه گذرگاه رفح را بسته اند، راه آهن جمهوری اسلامی در اندیمشک هم همین کار را کرده است، نوار غزه در فلسطین نیست، نوار غزه در اندیمشک است، آقا چرا راه مردم را بسته اید، شما که موافقت کردید وبلوار زدید، من از آقای دادستان  و فرماندار درخواستم این است، راه آهن هرکجا که می رود برای خدمات به مردم می رود نه برای بدبخت کردن مردم، راه مردم را چرا بسته اید؟

مرجع/ اندیمشک جوان
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱۳
comment
comment
کارمند شهرداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
comment
1
0
comment به یاری حق انشاالله نمایندگان... هم سیاسی کاری را پایان دهند و به ... و تخلفات علنی آن رسیدگی کنند.
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
comment
2
0
comment حرف حق زده ای کاش نماینده ... هم به جای حمایت از برخی مسئولین شهر بخاطر تعصبات قومیتی و دخالت در نصب و عزل ها یکبار همچون نماینده اندیمشک واقعیت ها رو بیان میکرد.
comment
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
comment
2
0
comment درود بر این نماینده شجاع
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
comment
0
2
comment حرفهای ... انتخاباتی است..
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
comment
0
2
comment من اندیمشکی هستم . اینها شعار تبلیغاتی است که تو انتخابات 90 برامون گفت و داره [...] بازی میکنه که 94 هم بگه تو 2 سال حتی کوچکترین قدمی برا اندیمشک برداشته نشده خوشا بحال شماها که نماینده تون داره تلاش میکنند مخصوصا پاپی زاده وشکرخدا و سادات و سید راضی و
comment
ماهان
|
France
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
comment
1
1
comment باتشکراز سرداردارایی امابهترنیست ایشان موارد را از مراجع قانونی پیگیری نمایند
comment
منصوریه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
comment
0
0
comment باسلام همین درد را ما هم در شهر منصوریه داریم و هیچ مسئولی بداد ما نمیرسد شورای اسلامی یک تنه میجنگد ولی کسی از آنها حمایت نمی کند زمینهای ما را ... گرفت به افراد ناشناس داده و جوانان همچنان بیکار ..کارخانه سیمان در املاک ما بنا شده نیروها از جاهای دیگر با پارتی استخدام می شوند ... کارخانه سیمان در املاک منصوریه تاسیس شده ... دنبال عوارض آن هستند... ورزش و امکانات ورزشی که اصلا نداریم آب تصفیه نداریم جاده دسترسی منصوریه قتلگاه است.... آقای استاندار شما کجا هستید ..... نماینده ی شهرستان شما کجا هستید.....
comment
علی جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
comment
0
1
comment چرا اقای دارای از طریق مراجع صالحه اقدام نکرده یعنی اندیمشک بی در پیکر است حرف بس است مردم خسته شدند دنبال کار باش برادر
comment
ماجد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
comment
2
0
comment دارایی تشکر-ما مردم اندیمشک خدا رو شکر میکنیم از این انتخابمون-دلیل اول پاکی دارایی دلیل دوم شجاعت دلیل سوم صداقت دلیل چهارم پیگیری وتلاش شبانه روزی و...
comment
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
comment
0
2
comment بازم شروع شد...حرفهای مخصوص انتخابات..
جناب سردار این مدت دقیقا کجا بودید..؟؟
این چند سالی که نماینده بودید به نظرتون زمان کافی برای رسیدگی به این امور نبود؟ یا میخواید مردم یه بار دیگه بتون رای بدی که انشاالله دور دوم دیگه محکم پیگیر اموار بشید..؟؟؟
:-)))
comment
صیدمیرزا پاپی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
comment
0
1
comment پس این آقای نماینده در طی 2 سال گذشته چرا نتونسته حداقل یکی از این مشکلات را حل بکنه ؟؟؟؟
خیلی از این مشکلاتی که گفته مربوط به همین 2 سال اخیرهستند!!!!
comment
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
comment
0
0
comment این حرفها جز... چیزی نیست. این حرفها مردم را ناخوداگاه به همه کارکنان زحمت کش بدبین میکند واز طرفی مردم احساس میکنند دستگاههای نظارتی واطلاعاتی خدای نکرده ضعیف هستنند
comment
كوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
comment
1
0
comment سردار خستگی ناپذیر و امید مردم اندیمشك از تلاش و كوشش شما بی نهایت متشكریم , از صداقت شما سرداردلیر اسلام و نماینده محترم مردم شریف اندیمشك در مجلس شورای اسلامی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار