اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
کنسرت احسان خواجه امیری پس از 3 سال در روزهای 19 و 20 مردادماه سال جاری در اهواز به روی صحنه می رود.
 
 پش از 3 سال انتظار، با موافقت و صدور مجوز از سوی مسوولان، احسان خواجه امیری در روزهای 19 و 20 مردادماه سال جاری در اهواز کنسرت برگزار می کند.
 
به گزارش CHN، این خواننده که چندی پیش قطعه «دروازه‌های دنیا» را به عنوان قطعه رسمی ایران در جام جهانی 2014 تولید و منتشر کرد و با واکنش‌های گوناگونی روبرو شد، برگزاری تور کنسرت‌هایش در نقاط مختلف کشور را از سر گرفته است.
 
خواننده آلبوم «عاشقانه‌ها»، 19 و 20 مردادماه سال جاری به تهیه کنندگی «محمدحسین مقدم»، «رضا آشوری» و «میلاد کرامت» و به همت موسسه دلارام جوان، در سالن سینما هلال اهواز به اجرای برنامه می‌پردازد.
 
تیم برگزارکننده این کنسرت، پیش از این کنسرت هنرمندانی چون احسان خواجه امیری، سیروان خسروی، رضا صادقی، فرزاد فرزین، بابک جهانبخش، مازیار فلاحی و علی لهراسبی را در خوزستان برگزار کرده است.
 
«هومن نامداری» رهبری ارکستر احسان خواجه امیری را در این کنسرت بر عهده خواهد داشت.خواجه امیری با همکاری چهره هایی چون روزبه بمانی، بهروز صفاریان، علیرضا افکاری، مهرداد نصرتی، علیرضا کهن دیری، حسین غیاثی و... در صدد تولید آلبوم جدید خود است.
 
بلیت فروشی برای این کنسرت از طریق سایت اینترنتی www.200001888.com انجام می‌شود. همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن‌های 4445926و 4445917 (0611) تماس حاصل نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار