اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳
 اساس کار مطبوعات و رسانه‏ ها ست

بسمه تعالی

«حرکت در مسیر خواست ملت، اساس کار مطبوعات و رسانه‏ هاست، به طور کلی در هر کشوری مطبوعات آن کشور و تلویزیون و رادیو آن کشور باید در مسیر آن ملت و در خدمت ملت باشد. مطبوعات باید ببیند که ملت چه می‏خواهد، مسیر ملت چیست، روشن‏گری از این طریق داشته باشد و مردم را هدایت کند.» 

امام خمینی (ره)


«ن وَ الْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ »

 17مرداد ماه هر سال یادمان قداست اندیشه، روز پاسداشت قلم و ثبت حرمت عشق است. یادآور مجاهدت رسانه ای زنان و مردان نیک اندیش و خداجویی است که پیغامبران خبرند و راویان خطر. آن ها که چونان خون نگار شهید «محمود صارمی» عزیز و ده ها خبرنگار آزاده و ایثارگری که در راه ثبت دلاوری و مظلومیت ایران اسلامی و مردمان پاک نهادش از بذل جان و مال خویش دریغ نورزیدند و با همه وجود برای روایت صادقانه آرمان آزادی و حقیقت تلاش و همت مضاعف به خرج دادند.

روز خبرنگار تنها بزرگداشت رهیافت تاریخی یک صنف و شغل نیست! روز خبرنگار تنها یک مناسبت بی جان در تقویم های رسمی نیست! روز خبرنگار روز تقدیر از منزلت اهل فضیلت و فرهنگ است. آنان که با جوهره جان خویش بر خامه قلم می نگارند و اگر نبود تلاش و سعی بی بدیلشان، تحریف و دروغ و ریا بر کرسی حقیقت و عدالت و ایمان جلوس می نمود.

روز خبرنگار یادآور لزوم پاسداشت روایتگران صادق و شرافتمند دیروز و امروز و فرداست و راستی که آینده بر پایه مرکب قلم خبرنگاران نگاشته شده و گذشته از دریچه نگاه موثر ایشان مستند شده و به ثبت می رسد.

امروز کارکرد رسانه های متعهد، بیداری بخشی و بصیرت افزایی است. پراکندن معرفت در هوای جامعه بی گمان رسالت نخستین جامعه خبری کشور است.

مفتخریم که از گذشته تا کنون، خبرنگاران خوزستانی در سنگر نخست مجاهدت رسانه ای و مبارزه با الحاد و التقاط و انحراف بوده اند. خبرنگاران خوزستانی همواره پیش قراولان نقد کمبودها و ناروایی ها و یاوران خدمتگزاران صدیق جامعه بوده اند و از این روست که نقش موثر ایشان را در برهه های مختلف نمی توان نا دیده انگاشت. آن ها که از چهره واقعیت و حقیقت زنگار زدوده و با وجود همه ناملایمات در راه خدمت به جامعه فرهنگی استان و کشور هماره و همیشه ایستاده اند.

بدون تردید کارنامه جامعه خبری استان خوزستان از حیث کیفیت و نقشی که در توسعه استان خوزستان داشته و دارند بی نظیر و حائز اهمیت است.

معتقدم؛ همكاري و تعامل گسترده جامعه خبری و رسانه ای استان با خدمتگزاران مردم در شهرداری کلانشهر اهواز ضمن ايجاد فصل جديدي از آشنايي شهروندان با گستره فعاليت ها و حوزه خدمات شهرداری می تواند با اهتمام به کسب مهارت های آموزشی شهروندی و جلب مشارکت های عمومی، ضمن کاستن از فاصله مدیریت شهری و حوزه شهروندی؛ شهرداری را در ارائه خدمات و ارتقاء سطح کیفی فعالیت های ياری رساند.

اینجانب بار دیگر؛ ضمن ادای احترام به همه شهیدان سرافراز و فعال عرصه اطلاع ‌رسانی كشورمان به ویژه خون نگاران شهید خوزستانی، بدینوسیله فرا رسیـدن۱۷مرداد مـاه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به صاحبان اندیشه، اصحاب قلم، ارباب جراید و راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، جامعه متعهد خبرنگاران و روزنامه نگاران استان پهناورخوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روز افزون ایشان را از درگاه حضرت حق خواستارم.

سید خلف موسوی ؛ شهردار اهواز

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار