اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۰۵
تعداد نظرات: ۲۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
جوابیه روابط عمومی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان به سایت جهان نیوز
رونوشت:   
 بسم الله الرحمن الرحیم  
امام علی  علیه السلام می فرمایند:
از شخصی غیر معتبر و غیر قابل اعتماد خبری را نقل نکن، زیرا در صورت نقل قول کذب از دیگری تو خود نیز دروغگو خواهی بود و دروغ مایه خواری و ذلت است.
سردبیر محترم سایت خبری جهان نیوز
سلام علیکم
احتراماً ، در روز پنجشنبه مورخ 16/5/93 حدود ساعت 16 ، در آستانه روز خبرنگار ، متأسفانه در سایت شما(جهان نیوز)، مطلبی تحت عنوان «رکورد زنی یک افراطی که در وزارت علوم جولان می دهد» منتشر شده است.این مطلب توهین آمیز و کذب که فاقد امضا مشخص و صرفاً با عنوان جمعی از اعضای هیات علمی منتشر شده است عمدتاً ناشی از به خطر افتادن منافع عده ای خاص و انگشت شمار بوده و قطعاً اعضای هیأت علمی،  دانشجویان و کارکنان محترم دانشگاه و نهاد های مستقر در دانشگاه خود بهترین ناظر بر فعالیت های مدیریت دانشگاه بوده و می توانند در این زمینه شهادت دهند. مطالب منتشر شده  بیش از آنکه منطبق بر واقعیات کنونی دانشگاه رامین و فعالیت های گذشته و حال دانشگاه باشد بیشتر شبیه به بیانیه سیاسی است که نویسندگان آن قصد دارند با القاء جو التهاب و تنش در دانشگاه به اهداف خود دست یابند. از این رو جهت تنویر افکار عمومی مواردی به اطلاع می رسد:
1- در خصوص ادعای مطرح شده مبنی بر عضویت سرپرست محترم دانشگاه در حزب مشارکت و تأکید بر این که ایشان شخصیت علمی نبوده و یک عنصر سیاسی است ، به استحضار می رساند که دکتر سید عطااله سیادت هیچگاه عضو حزب مشارکت یا هر حزب سیاسی دیگری نبوده اند بلکه ایشان شخصیتی علمی است که بیش از 12 سال است دارای رتبه استادی و از چهره های بنام علمی کشور است. که طی سالهای 1385-1389 به مدت چهار سال ریاست انجمن زراعت و اصلاح نباتات ایران را عهده دار بوده است.ایشان دارای تألیفات متعدد علمی در رشته زراعت و بیش از صد ها مقاله علمی پژوهشی در مجلات داخلی و خارجی، سردبیر و مدیر مسئول معتبرترین مجلات علمی پژوهشی کشور (انجمن زراعت و اصلاح نباتات) می باشد. ایشان در حال حاضر مشاور استاندار محترم خوزستان نیز می باشند.
2- در خصوص ادعای عزل تمام معاونین در همان روز و انتصاب و تغییر سه معاون آموزشی در دانشگاه در کمتر از یکماه ، طبق اسناد و مدارک و احکام صادر شده از سوی سرپرست محترم دانشگاه به خوبی خلاف ادعای بیانیه مذکور روشن است.زیرا از 22 اسفند 1392 لغایت اردیبهشت ماه 1393 که چارت جدید دانشگاه از طرف مقام عالی وزارت برای اجرا تصویب شده، تغییرات ذیل صورت پذیرفته است.

الف: تغییر معاون فرهنگی دانشگاه که در طول سال های گذشته همواره از خواست های جدی دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه بوده، به طوریکه در اسفند ماه 1392 دانشجویان طی بیانیه ای خواستار برکناری نامبرده بودند و این تغییر موجب نشاط دانشجویان و شادابی دانشگاه گردید.
ب: جنابآقای دکتر احمد کوچک زاده از معاونت آموزشی به معاونت فرهنگی و سپس در اردیبهشت ماه با ادغام معاونت فرهنگی و معاونت دانشجویی ، به سمت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی منصوب شده اند.
ج: جناب آقای دکتر عبدشاهی از ریاست دانشکده مهندسی زراعی به سمت معاونت آموزشی وپژوهشی منصوب شده اند. و با تصویب چارت جدید و بوجود آمدن معاونت پژوهشی و فناوری در دانشگاه جناب آقای دکتر خسروی پور که در طی سالهای 92-87 معاونت اداری مالی ، مدیر امور اداری و مدیر گروه ترویج بودند به سمت معاونت پژوهشی و فناوری منصوب شده اند. 
د: در خصوص سایر پست های مدیریتی سرپرست محترم دانشگاه طی سخنرانی برای اعضای محترم هیات علمی در تاریخ 16/01/1393 اعلام نموده اند احکام تمام مسئولین دانشگاه که قبل از 22/12/1392 صادر شده به قوت خود باقی است به جز کسانی که خود تمایل به ادامه همکاری نداشته باشند. با این ویژگی های سرپرست دانشگاه و صدور احکام موجود چگونه و با چه شهامتی افراد انگشت شمار مذکور جرأت انتشار اینهمه دروغگویی را دارند.
3- ادعای بدور از واقعیت دیگری که منتشر شده برخورد با اساتید ارزشی دانشگاه می باشد. بررسی های انجام شده در خصوص شخص (ج) مورد اشاره حاکی ازآن است که ایشان در سال 1384 بدون اخذ مجوزهای معمول از وزارت علوم با مدرک فوق لیسانس از دانشگاه آزاد اسلامی و با معدل کمتر از 16و به طور غیر قانونی شروع به کار نموده است که مسئولین وقت دانشگاه برای استخدام ایشان در چهار نوبت از وزارت علوم درخواست اخذ مجوز          می نمایند. وزارت علوم در دولت نهم و دهم طی چهار نوبتنامبرده را فاقد شرایط لازم دانسته و هیچگونه مجوزی برای استخدام ایشان صادر ننموده است. سرپرست وقت دانشگاه به جای اینکه ، ایشان را لغو قرارداد نماید در سال 1386 علی رغم نامه صریح مدیر کل بورس وزارت علوم در دولت قبلی بر عدم موافقت با بورس تحصیلی آقای مهندس (ج) ، متآسفانه ایشان را با منابع مالی دانشگاه بصورت خارج از شمول وبدون مصوبه شورای بورس طی قراردادی با دانشگاه
خرمشهر در رشته غیر مرتبط با نیاز های دانشگاه کشاورزی در رشته جانوران دریایی با ادامه تحصیل وی موافقت نموده است. در سال 1388 با تغییر سرپرست دانشگاه در دولت دهم مدیریت وقت رأی به لغو قرارداد رابطه استخدامی ایشان دادند ولی در سال 1389 مجدداً با تغییر سرپرست دانشگاه ، ایشان به صورت غیر قانونی و بدون مجوز به دانشگاه باز می گردد. نکته مهم و کلیدی آنکه تمامی این تحولات در زمان مدیریت نیروهای به اصطلاح ارزشی و در دولت نهم و دهم اتفاق افتاده است. بهتر نبود دولت نهم و دهم به این نیروی ارزشی خود در مدت 8 سال یک برگ مجوز استخدام می دادند تا امروز این گرفتاری ها را برای دانشگاه ایجاد ننماید. اگر کمی انصاف داشته باشیم متوجه می شویم که ایشان هیچگونه صلاحیت علمی و ....نداشته است والا به طور قطع در طول 8 سال گذشته مجوز لازم برای ایشان صادر می گردید.آنچه در دوره مدیریت سرپرست جدید دانشگاه اتفاق افتاده است اخذ نامه مدیر کل محترم نظارت و ارزشیابی وزارت علوم مبنی بر تأیید مکاتبات قبلی در دولت نهم و دهم بر عدم امکان تبدیل وضعیت استخدامی مشارالیه از پیمانی به رسمی آزمایشی در این دانشگاه به دلیل غیر قانونی بودن مجوز استخدام ایشان در سال 1384 و مکاتبات بعدی  واصل شده است. و از آنجا که قرارداد نامبرده به عنوان عضو هیأت علمی تا پایان اسفند 1392 بوده است ، مدیریت دانشگاه حسب مکاتبات وزارتی از عقد قرارداد جدید با نامبرده خودداری نموده است. 

البته این حق قانونی نامبرده است که با مراجعه به مراکز ذیصلاح، حقوق ادعایی خود را پیگیری نماید . در خصوص موارد ذکر شده تمام اسناد موجود و در صورت لزوم و با تأیید وزارت علوم و دستگاه های نظارتی جهت اطلاع عموم منتشر خواهد شد. اما در خصوص دو تن دیگر از افرادی که در مطلب منتشره از آنها نام برده شده است نیز اسنادی وجود دارد که در صورتی که مراجع رسمی قصد ورود به آنها را داشته باشند به اطلاع آنها می رسد. در پایان خاطر نشان می سازد دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان در حال حاضر در سایه همکاری های اعضای هیأت علمی ، کارکنان و دانشجویان در آرامش کامل و در حال اصلاح برخی ناکارآمدی ها و کم کاری های مدیریت های 8 سال گذشته دانشگاه است.وعمده تمرکز مدیران دانشگاه ، رفع دل نگرانی و 
مشکلات آموزشی،پژوهشی و رفاهی ، خدماتی دانشگاه است به طوری که در این مدت در پی اصلاح ساختارهای اداری ، تمامی معوقه های مالی از جمله 2 ترم حق التدریس اساتید، حق التألیف مقالات و کتب که از سالهای قبل بر جای مانده بود ، پرداخت و اقدامات متعددی در حوزه های فرهنگی، آموزشی، رفاهی و پژوهشی صورت گرفته است که به طور تفصیل در آینده نزدیک به اطلاع دانشگاهیان عزیز خواهد رسید. مدیریت دانشگاه 

با تبعیت از دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی و در راستای منویات مقام معظم رهبری در برابر شانتاژها و زیاده خواهی های غیر قانونی با جدیت تمام ایستادگی کرده و بر آن است تا تمام موارد در چارچوب مقررات و قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرد. همچنین این دانشگاه ، شکایت و پیگیری موضوع انتشار مطالب کذب توسط آن سایت را حق قانونی خود می داند.
سایه مقام معظم رهبری مستدام باد

روابط عمومی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
انتشار یافته: ۲۲
comment
comment
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
1
7
comment درود بر سیادت
comment
ملا ثالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
1
6
comment زنده باد دکتر سید عطالله سیادت که با جهل، تزویز، فساد و مفت خوری در دانشگاه ملاثانی مبارزه میکند چون خون جدش امام علی در رگهاش هست
comment
یک دانشگاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
0
2
comment به نام خدا
1- در حالی که دشمنان کشور عزیزمان در آستانه مرزهای غربی کشورمان حضور دارند حفظ وحدت ملی از اهم واجبات است و هر عاملی که این وحدت را در این شرایط حساس مخدوش نماید کار پسندیده‌ای نمی باشد لذا بر همه احاد مردم ایران به ویژه دانشگاهیان، رعایت این امر از واجبات می‌باشد.
2- صدور یا نشر یک بیانه دارای قوائد و اصولی است که هر نشریه یا رسانه ملزم به رعایت آن است بطوریکه مرجع صدور بیانه ( اشخاص حقیقی یا حقوقی) باید کاملا مشخص باشد لذا درج یک بیانیه به هر صورت تحت عنوان جمعی از اعضاء فلان یا بهمان فاقد ارزش حقوقی است و اگر رسانه‌ای نسبت به درج چنین بیانیه‌های نماید آن بیانیه و اطلاعیه فاقد ارزش بوده و آن رسانه نباید چنین اطلاعیه‌های مجهول الهویه را بپذیرد چه برسد که آن را درج نماید!!! چنین رسانه‌ای با اعمال چنین شیوه‌ای به نوعی ارزش سایت یا رسانه را کاهش می‌دهد و خود را در معرض ارزیابی حقوقی در برابر قوه قضائیه قرار می‌دهد، لذا اگر صادر کنندگان بیانه مذکور به مطالب خود ایمان دارند چه بهتر که شجاعانه نام و فامیل خود را در پایین بیانیه ذکر کنند ( اگر اشخاص حقیقی هستند) و اگر حزب و یا گروه و یا انجمن و یا هر تشکل دیگری زیر نظر وزارت محترم کشور هستند شجاعانه نام تشکل خود را ذکر نمایند. بطور کلی زیبنده‌ی یک جامعه دانشگاهی و علمی نیست که مسائل درونی و صنفی خود را بصورت بیانیه‌ای که صادر کننده آن مجهول الهویه نیز هستند در معرض افکار عمومی قرار دهند و جای بسی تاسف است که یک سایت معروف کشور می‌پذیرد چنین بیانیه‌ای را درج نماید
3- بیانیه مذکور ضمن زدن اتهام به برخی از افراد خود را مدافع بخشی از اعضاء دانشگاه رامین معرفی می‌نماید، چه نیکوست طیف و یا افرادی که بیانه مذکور خود را مدافع آنها دانسته است شجاعانه نظر خویش را در خصوص درستی بند بند و مفاد بیانیه مذکور اعلام فرمایند.
4- صیف‌های سیاسی می‌آیند و می‌روند و امور اجرایی کشور چند صباحی در اختیار آنهاست چه خوب است همه احزاب و تشکلات قوائد قانونی کشور را در امور سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ، اداری و غیره را رعایت نمایند و نگاهی نیز به کارنامه گذشته خویش نیز داشته باشند و ببینند که خود چگونه عمل کردند و بازخورد آن چه بود و از اشتباهات گذشته درس بگیرند.
5- یقیناً دانشگاهیان بعنوان بخشی از نخبگان کشور دارای آن سطح از درک و فرهنگ علمی و اجتماعی هستند که بتوانند با یکدیگر بنشینند و دوستانه مسائل را طبق مفاد قانونی حل نمایند و فیصله بدهند و رسانه‌ای کردن چنین مواردی جز مشکل‌تر ساختن امور فرجامی ندارد.
6- صدور بیانه فوق حتی اگر فرض بگیریم بخشی کوچکی از آن درست باشد (فرضاً)، آیا صدور آن در شرایطی که بحث استیضاح وزیر علوم مطرح است آیا نمی‌تواند شائبه بهره‌برداری از موقعیت سیاسی روز را داشته باشد؟ چرا قبلا این بیانیه صادر نشد؟
7- یکی از ویژگی‌های اولیای دین، بیان محترمانه امور و حفظ ادب در کلام و رفتار، حتی در مواجه با دشمنان است گاها مشاهده می‌شود در بیانیه‌ها از کلماتی و جملاتی استفاده می‌شود که دور از شان جامعه فرهیخته کشورمان می باشد کلماتی که بیان می شوند انگار که طرف مقابل دشمن خارجی است و نه یک هموطن، نه یک هم دین، نه یک همکار و حتی یک هم نوع، به راستی به واقع آیا پسندیده است که همکار خود را چنین آماج جملات سنگین قرار دهیم ؟؟؟ آیا به بار حقوقی جملاتی که بکار می‌بریم آگاه هستیم؟ مگر نه اینکه آبروی یک مسلمان هم سنگ حرمت خانه کعبه است؟
8- در پایان، هم‌دلی، گفتگو، پیروی از قانون، داشتن اخلاص، و ایمان به اینکه در آخرت در قبال اعمال خود مورد پرسش قرار خواهیم گرفت می‌تواند راهگشای ما در پیشرفت و توسعه علمی و اخلاقی کشورمان باشد.
comment
خلیل عالمی سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
0
8
comment موارد فوق مورد تایید اینجانب است.
عضو هیات علمی با سابقه 27 ساله در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان
comment
از کارکنان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
2
6
comment دکتر عطا الله سیادت= جمع اخلاق و علم و قانون.
خوش به سعادت کارکنان دانشگاه کشاورزی رامین.
comment
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
1
3
comment دکتر عطاالله سیادت = اخلاق، قانون، علم، ابادانی= مدیریت
comment
یک عضو هیات علمی دانشگاه رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
1
4
comment تمامی موارد این جوبیه منطبق بر واقعیت است. ینده به عنوان یک عضو هیات علمی در پایان مدیریت قبلی دو ترم حق التدریس، چندین سال حق التالیف و کلی مطالبات مالی از دانشگاه داشتم که در زمان دکتر سیادت تمامی انان پرداخت شد
comment
همکار دانشگاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
1
5
comment ای کاش همکاران محترم اندکی ظرفیت بالاتری و تحمل انتقاد داشته باشند این افرادی که هشت سال دانشگاه را با عناوین مختلف مدیریت نمودند بجز بدهکاری و رکود و تشویش اذهان و افکار چیزی به ارمغان نیاوردند و بهتر است مدتی صبر داشته باشند و پس از گذشت چند ترم در مورد مدیریت دانشگاه اظهار نظر نمایند و تنها به خاطر قطع رابطه کاری با یک فردی که مجوز لازم استخدامی را نداشته اینقدر فضای جامعه را بهم نریزند.
comment
حمید صدر رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
0
6
comment افرادی که 8سال مدیریت کشور را به چالش کشاندند و افراد مدیر وکار بلد که نظام برای تربیت آنها هزینه داده بود را ارصحنه مدیریت کشور حذف کردند می توان گفت دو ایده داشتند یکی مصادره کردن مدیریت کشور به نفع جناح وباند خود و دوم نابود کردن و ازبین بردن سرمایه کشور. من به مدیران ارشد نظام توصیه میکنم از افراد شناسنامه دار نظام وباهویت امثال دکتر سیادت ودکتر صفایی مقدم ودیگرانی که نظام را ازگوشت وپوست خود می دانند حمایت کند تا کشور مسیر پیشرفت را طی کند
comment
از کارکنان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
0
3
comment دستتون درد نکنه از این پاسخ مستند و کوبنده

آقای دکتر سیادت خسته نباشید که انصافا آرامش و امید رو به دانشگاه برگردوندید.
comment
از کارکنان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
0
1
comment دستتون درد نکنه از این پاسخ مستند و کوبنده

آقای دکتر سیادت خسته نباشید که انصافا آرامش و امید رو به دانشگاه برگردوندید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
1
3
comment به امید روزی که همه مدیران نالایق و منصوبین دولت قبل که توسط وزیری چون اقای دانشجو منصوب شده اند با افرادی لایق و اخلاق مدار همچون دکتر سیادت و دکتر صفایی مقدم جایگزین گردند تا شاید بتوان هشت سال عقب ماندگی و پسرفت مملکت که نتیجه بی تدبیری های دولت قبل بوده است در مدت زمان کمتری جبران گردد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
0
4
comment ای کاش تو خود جهان نیوز جوابیه را میزدید
comment
عضو هیات علمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
0
5
comment آن کسانی که نویسنده اینچنین شب نامه و بیانیه ها هستند هشت سال پراضطراب را به ما تحمیل کردند و بهتر است به جای این کارهای نابخردانه اندکی تحمل خودشان را بالا ببرند و اگر حاضر به همکاری با مدیریت دانشگاه نیستند سکوت اختیار کنند تا دانشگاه مسیر تعالی خود را طی کند
comment
کارمند
|
France
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
0
3
comment سایت جهان نیوز فقط کامنت های همسو با نظر نویسنده مطلبش را در دید عموم قرار میده.

رعایت انصاف و بی طرفی از سایت جهان نیوز کاملا بعیده
comment
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
0
3
comment دکتر سیادت من دانشجوی شما هستم من و همکلاسی هایم خداییش شاهد زحمات شما هستیم امید وارم زیر سایه پروردگار و در جهت برآوردن اهداف آموزش عالی کشور و دانشگاه همچنان موفق باشید
comment
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
0
0
comment دکتر سیادت من دانشجوی شما هستم من و همکلاسی هایم خداییش شاهد زحمات شما هستیم امید وارم زیر سایه پروردگار و در جهت برآوردن اهداف آموزش عالی کشور و دانشگاه همچنان موفق باشید
comment
دانشگاهی
|
France
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
0
4
comment پشتوانه یک مطلب منطق و قانونمداری آن هست که با شجاعت و سربلندی رونوشتش کنی به همه مراجع قانونی.
تبارک الله احسن الخالقین.

جناب آقای دکتر سیادت، متشکریم
comment
ارسلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
0
5
comment افراد بیانیه نویسی که وضع و حال انها کاملا مشخص است بهتر است به جای به هم ریختن آرامش دانشگاه به صورت قانونی مشکلشان را حل کنند و به مدیران دانشگاه اجازه بدهند به امور علمی و توسعه مجموعه دانشگاه فکر کنند. آقایان مدیر چند سال گذشته کلی بدهکار همکاران بودند و دکتر سیادت در این مدت کوتاه بسیاری از مطالبات اساتید و کارکنان را پرداخت کرده و چون فرد سواستفاده کن وباج بدهی نیست مورد پذیرش عده اندکی قانون شکن نمی باشد.
دکتر سیادت عزیز ادامه بده خدا به همراهت
comment
عضو هیات علمی دانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
0
4
comment نویسندگان بیانیه در سایت جهان نیوز به مدت هشت سال مدیریت دانشگاه را عهده دار بودند و در این مدت به جز بی احترامی به اساتید و دانشجویان و رکود دانشگاه و ارمغان دیگری برای جامعه دانشگاهی نداشتند و حالا که کسی پیدا شده و جلوی استخدامهای غیرقانونی آنها را گرفته با شب نامه و بیانیه او را تهدید می کنند.
این افراد باید توبه کنند و به جای سنگ اندازی یا همکاری کنند یا سکوت اختیار کنند
comment
عضو هیات علمی دانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
0
5
comment ارمغان هشت سال مدیریت آقایانی که نویسنده بیانیه هایی نظیر آنچه در جهان نیوز منتشر شده بجز بی احترامی به اساتید و رکود علمی چیزی نبوده است.
مدیریت چند سال گذشته دانشگاه باری از بدهکاری را از خود به میراث گذاشته بود که بخش اعظم آنها را دکتر سیادت در این مدت کوتاه پرداخت کردند.
امیدواریم با تلاش همه دانشگاهیان و با حمایت از مدیریت دانشگاه جایگاه واقعی خودمان را پیدا کنیم.
comment
دانشگاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
comment
0
0
comment زمان لازم است تا ماهیت ها آشکار شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار