اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
شهردار و شورای اسلامی شهر باغملک با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در نشستی صمیمانه از خبرنگاران فعال شهرستان تجلیل کردند .
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک : حسن نبوتی شهردار باغملک و اعضای شورای اسلامی شهر باغملک در نشستی صمیمانه از زحمات خبرنگاران فعال شهرستان در حوزه های مختلف تجلیل و قدر دانی کردند. نبوتی ضمن تبریک اینروز بامعنا به خبرنگاران ؛از همه خبرنگاران ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،اعضای شورای اسلامی شهر باغملک ، و دست اندرکاران برگزاری این مراسم تشکر و قدردانی نمود .
شهردار باغملک به ویژگی های شخصی و عمده خبرنگاران اشاره کردو گفت : امانت داری از برجسته ترین ویژگی یک خبرنگاراست چرا که مردم به خبر اعتماد ندارد بلکه به خبررسان و منابع خبر اعتماد دارند .
وی به شجاعت و استقلال از دیگر ویژگیهای خبرنگار عنوان کرد و افزود : شجاعت یعنی اینکه به هیچ گروه یا خط خاصی تعلق نداشته باشد و این امر باعث استقلال خبرنگار می شود تا بتواند قلم رسا و شیوایی داشته باشد. 
شهردار باغملک گفت :خبرنگاران و نویسندگان در سال های گذشته نقش مثبتی در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی و الان که اخبار جنایت های رژیم صهیونستی در غزه را به گوش همه جهانیان میرسانند داشتند و دارند . وی جایگاه خبرنگاران ، جایگاه ویژه ای در جمهوری اسلامی برشمرد : و تقدیر و تجلیل از خبرنگاران را وظیفه همه نهادها و ادارات دانست .
حسن نبوتی با اشاره به نهاد هایی که باعث تحول و اثر گذار در توسعه هر جامعه ای هستند گفت : شورای شهر ، اصحاب رسانه و انجمن های مردمی جزء نهاد هایی که باعث توسعه هرجامعه ای می شوند .شهردار باغملک عملکرد یازده ماه ی شورای چهارم شهر باغملک را مثبت ارزیابی کرد و بیش از 50 مورد از عملکرد شهرداری و شورای شهر را تشریح کرد . 
سپس در ادامه هوشنگ محمدی رئیس شورای اسلامی شهر باغملک ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار به همه خبرنگاران ؛اصحاب رسانه را به عنوان مسول آگاهی بخشی عمومی هر جامعه ای برشمرد و گفت : اصحاب رسانه ، نویسندگان، خبرنگاران و اهل قلم برای این امر مهم و خطیر همیشه با موانعی روبرو بوده و هستند چراکه باید بتوانند به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسولین باشند .
وی با اشاره به ویژگیهای خبرنگار از منظر حضرت امام خمینی (ره ) افزود : خبرنگار مردمی است و نه فرد گرا و اخبار ی را به جامعه تفهیم کنند که تعلیم دهنده باشد .رئیس شورای شهر گفت : خبرنگاران باید مصلحت نظام جمهوریاسلامی ایران ، تعهد و انتقادهای سازنده را سرلوحه کار خود قرار دهند. محمدی در پایان گزارشی از عملکرد شورای شهر در بخش های عمرانی ، صنفی ، فرهنگی و اقتصادی در یازده ماه گذشته را به خبرنگاران ارائه داد. 
سپس جبار رضایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تعامل بیشتر مسولین و خبرنگاران را خواستار شد و گفت : با توجه به پشرفت تکنولوژی و علم و گسترش فعالیت های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحریم های مختلف وبرانگیختن جنگ های مختلف در کشور های اسلامی ، وظیفه خبرنگار متعهد بیشتر و بیشتر خواهد بود تا با انعکاس اخبارموثق همه دنیا را از اقتدار این نظام مقدس آگاه سازند تا نقشه شوم دشمنان نقش بر آب شود . 
درپایان : از همه خبرنگاران و فعالان عرصه خبر تقدیر و هدایایی به آنان اهدا شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار