اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
خواجه امیری اولین تصنیفش را به مردم مظلوم غزه تقدیم کرد. همچنین منابع ارشاد خوزستان به ذره بین اعلام کردند که حدود 20 نفر در سالن مواظبت می کردند تا با تذکر لسانی شوون اخلاقی حفظ شود و این کنسرت یکی از بی حاشیه ترین اجراهای انجام شده ظرف سال ها ی اخیر در اهواز بوده است.
برگزاری کنسرت اخیر احسان خواجه امیری خواننده مطرح کشورمان در اهواز که با حاشیه های از جمله اعتراض و انتقاد برخی نیروها در فضای مجازی همراه شده بود در نهایت با مقاومت معاون سیاسی استاندار، فرماندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، بدون تجمع خاصی به اجرا در آمد چرا که معترضان فاقد مجوز برای تجمع بودند. از همه این ها گذشته خواجه امیری دست به ابتکار جالبی در برگزاری این کنسرت زد و اولین تصنیفش را به مردم مظلوم غزه تقدیم کرد. همچنین منابع ارشاد خوزستان به ذره بین اعلام کردند که حدود 20 نفر در سالن مواظبت می کردند تا با تذکر لسانی شوون اخلاقی حفظ شود و این کنسرت یکی از بی حاشیه ترین اجراهای انجام شده ظرف سال ها ی اخیر در اهواز بوده است.
بیانیه هنرمندان خوزستان در حمایت از مردم غزه و شرکت آنان در راهپیمایی روز قدس، برگزاری ورک شاپ نقاشی مظلومان غزه در حاشیه سالن برگزاری روز خبرنگار و اجرای تیاتر خیابانی در راهپیمایی روز قدس که از آن استقبال زیادی شد نیز از جمله کارها و اقدامات ارشاد در حمایت از مردم غزه محسوب می شود. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار