شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
هادی خوش سیما در ستون ویژه های روزنامه فرهنگ جنوب نوشت:  مدیران چشم بادامی آسیای شرقی اگر قصوری کنند و خطایی از آنان سر بزند که مردم متضرر شوند یا به شیوه سامورایی ها اقدام به هاراگیری می کنند و خنجری را دل قلب خود فرو می برند یا تا زانو جلو شهروندانشان خم می شوند و عذرخواهی می کنند و در نهایت نیز استعفا می دهند. 

این عذرخواهی در فرهنگ مردمان این سرزمین رسوخ کرده و اخیرا نیز شرکتی در ژاپن تاسیس شده که کارش عذرخواهی از طرف دیگران است. این روش برای کسانی در نظر گرفته شده که به دلیل شرمساری یا غرور ، روی عذرخواهی ندارند و به عبارت دیگر معذرت خواهی برایشان سخت است. 

البته در ایران و استان خوزستان ، نه خبری از هاراگیری مدیران کم کار است و نه از عذرخواهی سخنی به میان می آید. البته توقع استعفا از مدیران کم کار خوزستانی هم نداریم چرا که می دانیم صندلی های مدیریت در ایران بسیار چسبناک است و دل کندن از آن بی نهایت سخت. با این وجود پیشنهاد می شود به روش ژاپنی ها شرکتی از سوی مدیران استانی تاسیس شود تا با واسطه ، از مردم به خاطر کم کاری ها عذرخواهی شود !

ناگفته نماند که روش عذرخواهی از طرف دیگران ، اخیرا از سوی فرماندار اهواز کلید خورده و ایشان به دلیل تاخیر در برگزاری انتخاب هیات رییسه شورای شهر و حاشیه های به وجود آمده برای آن ،به نیابت از اعضای شورای اهواز از مردم عذرخواهی کرده است. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار