شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
 معاون آب، خاك و صنايع وزارت جهاد كشاوزي از طرح هاي كشاورزي خوزستان بازديد كرد.
حسن علاقه بند معاون اجرايي م‍ؤسسه جهاد نصر خوزستان در حاشيه بازديدمعاون آب، خاك و صنايع وزارت جهاد كشاوزي از طرح هاي كشاورزي خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: در منطقه دشت آزادگان دو پروژه فردوس وياسمين واقع در سوسنگرد با وسعت 90هزار و300 هكتار نيز مورد بازديد معاون وزير قرار گرفت كه طبق گزاراشات پيشرفت آنها به نسبت پروژه حميديه بهتر بوده و تا پايان سال 93 تكميل مي شوند.

وي افزود: سه پروژه كشاورزي در غرب خوزستان با اعتبار بالغ بر 170  ميليارد تومان در دست ساخت است و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملي در سفر اخير رياست جمهوري به استان اختصاص داده شد.

معاون اجرايي م‍ؤسسه جهاد نصر خوزستان تصريح كرد: در شهرستان حميديه پروژه شبكه هاي آبياري و زهكشي كه در وسعت 13 هزار هكتار در حال ساخت است پيشرفت مناسبي داشته و تا يك سال و نيم آينده به بهره برداري مي رسد.

 علاقه بندخاطرنشان كرد: معاون وزارت جهاد كشاورزي پس از حضور در شهرستان سوسنگرد به روستاي عتابيه در هويزه رفته و از طرح هاي كشاورزي اين شهرستان نيز ديدن مي كند. اين پروژه هاي كشاورزي در زمينه هاي تجهيز و نوسازي اراضي و يكپارچه سازي آنها و زهكشي زيرزميني است.

وي در پايان گفت: آخرين بازديد معاون وزيراز كارخانه توليد كانلت در هويزه است. اين بازديدها جهت ارائه گزارش هفتگي به وزير براي ارزيابي روند پيشرفت پروژه هاي كشاورزي در استان خوزستان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار