اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز با بیان این که نیروهای تکفیری و اسلام لندنی هردو، روی یک سکه و هدفشان نابودی اسلام هستند، گفت: گروه‌های تکفیری با ایجاد رعب و وحشت به دنبال تشکیل حکومت هستند.

آیت الله محسن حیدری اظهار کرد: داعش و شیعه‌های لندنی هر دو، روی یک سکه هستند و هدفشان تضعیف اسلام است.

وی اضافه کرد: داعش و جریان تکفیری که امروز در حال تفرقه انداختن بین مسلمانان است، سرسپرده آمریکا و صهیونیسم هستند که هدفی جز نابودی دین مبین اسلام ندارند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه گروه‌های تکفیری با ایجاد رعب و وحشت به دنبال تشکیل حکومت هستند، گفت: امروز داعش از ترس مجاهدان خدا همچون موش‌های کثیفی به فکر راه فرار برای خود هستند.

وی افزود: هدف نهایی گروه‌های تکفیری به خصوص داعش با هم پیمانان عربی و غربی خود نظام جمهوری اسلام ایران است، ولی با تدبیر نظام نیروهای داعش همچون جوجه‌های ترسو در حال فرار به نقاط دور افتاده هستند.

آیت الله حیدری عنوان کرد: نابودی داعش در آینده‌ای نه چندان دور میسر می‌شود و این نشانه اقتدار نظام اسلامی ایران است که نیروهای تکفیری روز به روز به فکر فرار به نقاط دور افتاده هستند.

وی اضافه کرد: جریان تکفیری داعش امروز چالشی برای دنیا است و اقدامات آن در راستای خدمت به صهیونیسم بین الملل است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: کشتار هزاران مسلمان بی‌گناه و وحشی‌گری نیروهای تکفیری به اسلام ضربه می‌زند و تنها استکبار از این مسلمان کشی سود می‌برد.

وی با بیان اینکه جریان تکفیری بزرگ‌ترین جنایت را در حق اسلام کرده است، گفت: این جریان تلاش می‌کند یک چهره غیرمنطقی از اسلام ارائه دهد و در پی اسلام هراسی است.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: داعش و تکفیری‌ها جریان‌های انحرافی هستند و به نام اسلام برضد اسلام عمل می‌کنند.

وی گفت: زمانی بنام خوارج و امروز به نام‌هایی مثل القائده، طالبان، داعش، بوکوحرام و غیره در کشورهای اسلامی بر ضد اسلام فعالیت می‌کنند.

آیت الله حیدری افزود: مبانی فکری جریان تکفیری به قرن هشتم برمی گردد و در واقع این جریانات توسط ابن تیمیه پایه ریزی شد و توسط وهابیت گسترش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه وهابیت یک جریان تکفیری است، عنوان کرد: تفاله‌های این جریان در افغانستان به نام طالبان، در پاکستان به نام سپاه صحابه و در عراق و سوریه تحت عنوان داعش فعالیت می‌کنند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: این جریان‌های تکفیری یقه صاحبان اصلی خود یعنی کشورهای مرتجع عربی و غربی را می‌گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار