اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۶
فولاد دوباره مدعی شد
در ادامه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های فولاد و گسترش فولاد در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی فولاد به پایان رسید
فولاد با پنالتي رفيعي در دقايق پاياني 3 امتياز حساس بازي مقابل گسترش را به خودش اختصاص داد تا موقعيت تارتار هم به خطر افتاد.

در ادامه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های فولاد و گسترش فولاد در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی فولاد به پایان رسید.

اخطار: شریفات(فولاد)، نقی‌زاده، لوپز، باتیستا(گسترش)

فولاد خوزستان: علی سلیمی، ایوب والی، امید خالدی، ساسان انصاری(66- بهمن کامل)، احمد عبدالله زاده(66- شهاب کرمی)،مهرداد جماعتی،چاگو( 83- علیرضا ربانی)،مساریچ، سروش رفیعی، اسماعیل شریفات، مهدی بدرلو
سرمربی:دراگان اسکوچیچ

گسترش فولاد: رودریگو لوپز، مرتضی اسدی ،محمود خمیسی، بهنام داداش زاده، میثم نقی زاده، مرتضی محفوظی(78- علیرضا نقی زاده)، امید نظامی پور،پیمان رنجبری( 64- میلاد جهانی)، مگنو باتیستا،جابر انصاری،محمد امین درویشی(89- مهرداد بایرامی)
سرمربی:مهدی تارتار

 شرح بازی:
نیمه اول این بازی پایاپای بود و شاگردان اسکوچیچ و تارتار نتوانستند توپی را از خط دروازه‌ها عبور دهند تا در نیمه دوم تلاش بیشتری کنند. در نیمه دوم فولاد حملات بیشتری داشت و اسکوچیچ  با تعویض هایی قصد داشت خیلی زود به گل برسد اما مدافعان گسترش توپ را دفع کردند. در دقایق پایانی قولاد صاحب پنالتی شد و رفیعی توپ را گل کرد.

شرح گل:
1-صفر(فولاد) در دقیقه 93خمیسی مدافع گسترش روی بازیکن فولاد خطا کرد که داور پنالتی گرفت و رفیعی این پنالتی را گل کرد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار