اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر می‌خواهیم درآمدهای نفتی خوزستان افزایش باید به استاندار اختیارات کامل داده شود.

 محسن رضایی  از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه کارگاه آموزشی علمی و تخصصی اقتصاد مقاومتی که در سالن شهید علی هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یکی از مهم‌ترین تدابیر رهبری برای عبور از شرایط کنونی کشور با توجه به تحریم‌های ظالمانه است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: استان خوزستان معروف به استان زرخیز است، اما مشکلات اقتصادی در این استان بسیار زیاد است.

وی بیان داشت: گنج زر استان خوزستان خود را استخراج می‌کنیم اما به دنبال گنج زر بیرونی هستیم باید بتوانیم آن را فعال کنیم.

رضایی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم درآمدهای نفتی خوزستان افزایش باید به استاندار اختیارات کامل داده شود، به گونه‌ای که مدیرعامل مناطق نفت‌خیر جنوب به پیشنهاد استاندار خوزستان انتخاب شود.

این مسئول متذکر شد: در خوزستان ظرفیت‌های بسیاری در بخش نفت، گاز و پتروشیمی وجود دارد اما مشکل اصلی این استان بیکاری است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از پیشنهادهای ارایه شده به دولت این است که اختیار نفت و گازی که در خوزستان سوزانده می‌شود به استاندار داده شده تا با تبدیل شدن، درآمد حاصل از آن به خوزستان تعلق گیرد.

وی در پایان اذعان داشت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در خوزستان باید متناسب با ظرفیت‌های استان تدوین شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار