اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
استاندار خوزستان :
مقتدایی با اشاره به اینکه باید از نیروی های انسانی که به صورت امانت به ما سپرده شده است صیانت کنیم ،افزود : اگر هر شخصی در جایگاهی که دارد وظیفه ی خود را به صورت درست انجام دهد همکاری و هماهنگی بین دستگاه ها در جهت خدمت رسانی صحیح به مردم فراهم می آید.
عبدالحسین مقتدایی ، استاندار استان خوزستان در شورای اموزش و پرورش استان خوزستان اظهار داشت : امیدواریم 30 سال آینده کسانی که جای ما می نشینند احساس کنند که متولیان استان خوزستان نهایت سعی خود را برای تبدیل امکانات بالقوه به بالفعل انجام داده اند و خروجی اعمال ما به صورتی باشد که شرمنده ی آیندگان نشویم .

وی با اشاره به اینکه باید از نیروی های انسانی که به صورت امانت به ما سپرده شده است صیانت کنیم ،افزود : اگر هر شخصی در جایگاهی که دارد وظیفه ی خود را به صورت درست انجام دهد همکاری و هماهنگی بین دستگاه ها در جهت خدمت رسانی صحیح به مردم فراهم می آید.
 
استاندار خوزستان همچنین گفت: در شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌ها باید قبل از بازگشایی مدارس همایشی با حضور اولیا، مدیران و خیرین برگزار شود تا سه نفر را به‌ عنوان معین مدرسه برای حضور در کارهای آموزشی، تربیتی و مالی انتخاب و از این طریق بتوان به مدارس کمک کرد.

وی افزود: با این اقدام از طریق گزارشاتی که به استانداری خواهد رسید عملکرد مدارس را بررسی و برای برنامه‌های آینده آموزش و پرورش برنامه‌های موثری اجرایی می‌‌شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: استان خوزستان در دو چیز پیشتاز است؛ یکی ظرفیت درون استانی در خصوص طرح 550 هزار هکتاری که استان را در اقتصاد مقاومتی در کشور در جایگاه اول قرار داده و دیگری نیز مربوط به دستورالعمل اقدامات بازگشایی مدارس است که هیچ استانی همت تشکیل بسیج عمومی در این زمینه را ندارد.

وی با اشاره به آغاز بازگشایی مدارس عشایری بیان کرد: در این راستا باید آموزش و پرورش پنج نقطه عشایری را برای استانداری مشخص کند و ما نیز برای نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی به آنجا خواهیم رفت.

استاندار خوزستان عنوان کرد: روز دوم مهرماه سال جاری نیز در آموزش و پرورش آبادان مراسمی برای شهدای مدرسه‌ای برگزار خواهد شد تا یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز، معلم و اولیا گرامی داشته شود زیرا آنها خانواده آموزش و پرورش بودند.

مقتدایی ادامه داد: همچنین باید تیمی برای پیگیری مطالبات 130 میلیارد تومانی آموزش و پرورش از شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی تشکیل تا این موضوع هر چه زودتر به نتیجه برسد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
comment
0
0
comment ((خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد.))
و حالا نوبت مسئولان است که دین خود را به خوزستان و خوزستانی ادا کنند.
اقای مقتدایی؛
از شما میخواهم که از تمام توان خود برای نجات کارون استفاده کنید و توقف دائمی طرحهای ظالمانه انتقال اب از سرشاخه های کارون و دز (خصوصا طرح بهشت اباد) را در اولویت فعالیتهای خود قرار دهید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار