اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کلاهبرداری 800 میلیون ریالی در موبایل فروشی اهواز خبر داد.
سيد محمد صالحي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: صاحب يك مغازه موبايل فروشي در خيابان سلمان فارسي اهواز متوجه شده كه شاگرد مغازه اقدام به تنظيم قراردهاي خريد و فروش به ارزش 800 ميليون ريال بدون اجازه وي نموده است.

وی افزود: در تحقيقات تكميلي از شاكي و بررسي اسناد ارائه شده صحت ادعا ثابت شده و متهم امروز پس از دستگيري به يگان آگاهي منتقل شده است.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: متهم در تحقيقات فني و بازجويي هاي انجام شده به جرم خود مبني بر تنظيم و امضا قراردادهاي خريد و فروش اعتراف كرد. پس از تكميل پرونده و ارسال به دادسرا این متهم روانه زندان شد.

صالحی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با سارقان حرفه ای در ماهشهر ماموران پلیس این شهر پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در چند عملیات جداگانه 59 سارق حرفه ای را طی بیست روز گذشته دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی پلیس به 104 فقره انواع سرقت شامل سرقت سیم برق، تلفن همراه، سرقت منزل، کارت عابر بانک، سرقت موتورسیکلت، وسایل خودرو و همچنین سرقت از اماکن عمومی اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: ضمن تشکر از مشارکت و همکاری صمیمانه شهروندان با پلیس در اجرای طرح های پاکسازی مناطق آلوده، از آنها تقاضا دارم تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی و محرمانه توسط افراد مشکوک مراتب در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کشف بیش از 11 هزار نخ سیگار قاچاق در گتوند

صالحی اذعان کرد: در پی کسب خبر در ارتباط با تهیه و توزیع سیگار خارجی قاچاق توسط یک واحد صنفی در بازار اصلی شهر گتوند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن شهرستان گتوند با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این واحد صنفی تعداد 11 هزار و 600 نخ سیگار خارجی و قاچاق را به ارزش 232 میلیون و 320 هزار ریال کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر در این پرونده گفت: متصدی متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار