اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۲۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
عضو شورای شهر اهواز:
 غلامرضا سبزعلی اظهار داشت: نفر از اعضای شورا مسافرت هستند و پیام داده اند که اگر به 31 شهریور که روز برگزاری انتخابات هیات رئیسه هستند نرسیدند از فرمانداری مجوز بگیریم تا زمان انتخاب هیات رئیسه تغییر کند ولی اصرار همه اعضا این است که حتما در این روز این کار صورت بگیرد تا استرس ها به پایان برسد.

 غلامرضا سبزعلی عضو شورای شهر اهواز  در خصوص آخرین وضعیت انتخابات هیات رئیسه اظهار داشت:4 نفر از اعضای شورا مسافرت هستند و پیام داده اند که اگر به 31 شهریور که روز برگزاری انتخابات هیات رئیسه هستند نرسیدند از فرمانداری مجوز بگیریم تا زمان انتخاب هیات رئیسه  تغییر کند ولی اصرار همه اعضا این است که حتما در این روز این کار صورت بگیرد تا استرس ها به پایان برسد.

سبزعلی تصریح کرد:در شورای شهر تهران عمده اعضا با جریان های سیاسی بالا آمدند و در قالب احزاب سیاسی مردم به آنها رای دادند ولی در خوزستان و چند استان دیگر اعضای شورا بیشتر با حمایت طوایف و اقوام وارد شورا می شوند و برادران بختیاری یا عرب ما اینگونه وارد شورا می شوند و چیزی به نام اصولگرا و اصلاح طلب در شورای شهر اهواز نداریم.

وی اضافه کرد:برای همین به نتیجه رسیدن و همگرایی در آن خیلی سخت تر از شهر تهران است چون اقوام نظرهایشان مختلف است و روی اعضا تاثیر گذار است لذا اعضا زیاد سیاسی به این موضوعات فکر نمی کنند اما در اهواز محور  اقوام هستند.

این عضو شورای شهر اهواز  تاکید کرد:در خیلی چیزها شهرداری می تواند وارد شود و کمک به شهر کند ولی برنامه دولت دست ما را از خیلی جاها قطع کرده است در مسائل فرهنگی یکی از وظایف ما حجاب است که شورا آمادگی دارد دستگاه های متولی این موضوع را کاملا حمایت و پشتیبانی کند تمام اعضا شورای شهر مایل هستند که قدم بزرگی برای بحث حجاب و عفاف  در شهر اهواز برداشته شود اگر شهردار لایحه ای در این موضوع داشته است باید کمک کنیم.

وی ادامه داد: در بهداشت باید پیش قدم باشیم ولی متاسفانه مسئولیتی نداریم فقط در حد یک پشیبانی بسیار ضعیف کاری انجام داده یم در بحث ورزش باید میدان دار باشیم ولی بازنقش ضعیفی داشته ایم چرا که دستگاه ها حاضر نیستند مسئولیت ها خود را به ما بسپارند.

سبزعلی در پایان گفت:بحث کرایه اتوبوس ها در هفته گذشت قطعی شد ان شالله به زودی آن را ابلاغ می کنیم و مشکل راننده های اتوبوس حل خواهد شد و از بلاتکیلفی خارج می شوند چیزی در حدود سه سال افزایش کرایه اتوبوس ها را نداشتیم تقریبا از اردیبهشت و خردادماه اقدام به افزایش کرایه اتوبوس ها کردیم و رانندگان اتوبوس شاکی بودند  که با موافقت فرمانداری افزایش قیمت ها به زودی ابلاغ خواهد شد.

منبع : رهیاب نیوز
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سیدمحمدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
comment
0
1
comment آقای ... اگه انتخابات شورا طبق فرمایش شما که براساس طوایف واقوام باشه پس شما به چه دلیل منتخب مردم شدی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار