شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۳۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰
شهردار خرمشهر خبر داد:
شهردار خرمشهر از اختصاص 5 میلیارد تومان از سوی شهرداری تهران و با تصویب شورای شهر پایتخت به شهرداری خرمشهر خبر داد. حویزاوی با تقدیر از زحمات علي ميرنجاتي مدير دبيرخانه کلان شهرها به دلیل برگزاری این همایش در خرمشهر گفت: شایسته است که از زحمات و تشریک مساعی شهردرای و شورای شهر تهران تقدیر و تشکر به عمل آورم.
محمد حویزاوی شهردار خرمشهر از برگزاری همایش شهرداران مراکز استان های سراسرکشور به میزبانی شهرداری خرمشهر خبر داد.

محمد حویزاوی شهردار خرمشهر در گفتگو با شوشان گفت:  در راستای نشست های ادواری شهرداران کلانشهرها و مراکز استانه  با هدف هم اندیشی و تبادل نظر درخصوص مسایل جاری و انتقال تجارب و دستاوردهای مدیریتی و اجرایی و همچنین آشنایی با طرح ها و برنامه ها و فعالیت های شهرداری خرمشهر و همفکری و تبادل نظر با مدیران شهری در مورد توسعه عمران و ایجاد بستر همکاریهای فنی- تخصصی کارشناسی و اجرایی شهرهای کشور در جهت پیشبرد طرح های توسعه شهری خرمشهر سوم و چهارم مهرماه سال جاری در خرمشهر برگزار می شود.

شهردار خرمشهر از اختصاص 5 میلیارد تومان از سوی شهرداری تهران و با تصویب شورای شهر پایتخت به شهرداری خرمشهر خبر داد. حویزاوی با تقدیر از زحمات  علي ميرنجاتي مدير دبيرخانه کلان شهرها به دلیل برگزاری این همایش در خرمشهر گفت: شایسته است که از زحمات و تشریک مساعی شهردرای و شورای شهر تهران تقدیر و تشکر به عمل آورم. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
نخلهای بی سر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
comment
0
0
comment بزرگترین بندر تجاری ایران_در گذشته_ صدقه بگیر شده!
قابل توجه مسئولان؛
comment
خرمشهر مظلوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
comment
0
0
comment حالا که مبلغ قابل توجهی به شهرداری خرمشهر تعلق گرفت شهردار باید معوقه های پرسنل رو در اولویت قرار بدهد تا مرهمی باشد برای زخمهای پرسنل و خانوادشان در این روزهای آغاز سال تحصیلی 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار