اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
نماینده مردم آبادان در مجلس:
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس دستور وزیر بهداشت، امکانات و آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی خلیج فارس آبادان و واحد بین‌الملل اروند باید در این شهر بماند.
 نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس دستور وزیر بهداشت، امکانات و آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی خلیج فارس آبادان و واحد بین‌الملل اروند باید در این شهر بماند.
سیدحسین دهدشتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آبادان،با اشاره به انتقال دانشگاه علوم پزشکی خلیج فارس آبادان واحد بین‌الملل اروند به دانشگاه جندی شاپور اهواز اظهار کرد: متأسفانه این موضوع به درستی مطرح نشده است.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی خلیج فارس آبادان واحد بین‌الملل اروند از سال 85 با تلاش‌های همه فعالان عرصه پزشکی راه‌اندازی شده است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر واحدهای بین‌الملل وابسته به دانشگاه‌های تیپ یک هستند و در کل کشور تقریباً هفت دانشگاه تیپ یک داریم که دانشگاه اهواز یکی از آنها است.
دهدشتی خاطر نشان کرد: در زمان تأسیس دانشگاه علوم پزشکی خلیج فارس آبادان واحد بین‌الملل اروند، مقرر شد این دانشگاه مبنایی برای دانشگاه دولتی در این شهر شود زیرا واحد بین‌المللی، غیرانتفاعی است و با هزینه بالا دانشجویان را آموزش می‌دهد.
وی در همین باره افزود: این اقدامات به درستی انجام شد ولی در برخی از مقاطع با توجه به سوء مدیریت‌های موجود در سال 88 کار با سرعت کمتری دنبال شد و همین امر سبب شد بیمارستان‌های ما برای ادامه آموزش‌های بالینی آماده نباشند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی خلیج فارس آبادان و ظرفیتی که وجود داشت، مجوز واحد بین‌الملل اروند اخذ شد و سال گذشته 30 دانشجوی پزشکی دولتی پذیرش شد که تصمیم گرفتیم در کنار آن دانشجوی غیرانتفاعی نیز پذیرش کنیم.
دهدشتی عنوان کرد: هدفی که برای پیشرفت دانشگاه داشتیم محقق شد اما شیطنت‌هایی که از سوی برخی افراد شد و همچنین سوء مدیریت‌هایی که در سطح شهرستان بود باعث شد که آن را منتقل کنند.
وی گفت: وزیر بهداشت دولت یازدهم بخشنامه‌ای را در کل کشور ابلاغ کرد که واحدهای بین‌الملل باید تعطیل شود و به عنوان پردیس دانشگاه‌های تیپ یک مرکز ادامه کار بدهند و همچنین مجموعه‌های آموزشی به مرکز منتقل شوند.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: طبق دستور وزیر بهداشت امکانات و آزمایشگاه‌ها باید در شهر آبادان بماند و به دنبال آن هستیم که کار مستمر دائمی در این دانشگاه انجام دهیم تا جوانان آبادانی بتوانند با کمترین هزینه در رشته‌های علوم پزشکی تحصیل کنند.
دهدشتی در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه با توجه به بیکاری تعداد زیادی از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی خلیج فارس آبادان واحد بین‌الملل اروند برای مشکل آنان چه تدابیری اتخاذ شده است، تصریح کرد: این دانشگاه تقریباً 70 پرسنل دارد که به آنها قول داده‌ایم شغل خود را از دست نمی‌دهند و تا پایان سال قرارداد دارند.
وی افزود: اگر پرسنل دانشگاه علوم پزشکی خلیج فارس آبادان واحد بین‌الملل اروند در زمینه شغلی مشکلی دارند به ما اطلاع دهند تا پیگیری شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار