شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۰

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری شادگان از حذف ناهنجاری‌های عمرانی سطح شهر با نظارت مسئولان نظارت بر زیباسازی شهرداری در منطقه خبر داد.

توفیق آلبوناصر در جلسه زیباسازی محیط شهری که با حضور جمعی از مسئولان مرتبط در شهرداری این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری شادگان در راستای رفاه حال شهروندان اقدامات و برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: شهرداری شادگان با همکاری مطلوب شهروندان و حمایت دیگر دستگاه‌های اجرایی دستورالعمل‌های ویژه‌ای را در برنامه سال جاری دارد.

سرپرست شهرداری شادگان با اشاره به گوشه‌ای از اقدامات این نهاد در منطقه تصریح کرد: این ارگان مردمی در راستای صیانت از حقوق شهروندی به ‌ویژه حقوق عابران پیاده و به ‌منظور کاهش خطرات و سوانح رانندگی اقدام به احداث چند سرعت‌گیر در سطح معابر این شهر کرده است.

وی اضافه کرد: همچنین به ‌منظور گسترش زیباسازی و چشم‌انداز محیط شهری نصب 50 عدد شکوفه‌های تزئینی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح شهر از برنامه‌های دیگر شهرداری این منطقه است.

آلبوناصر در ادامه از رنگ‌آمیزی جداول، بلوارها، خیابان‌ها و همچنین از ترسیم مناظر و جاذبه‌های دیدنی بر روی دیوارهای سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای بهسازی و حذف ناهنجاری‌های عمرانی شهری، رنگ‌آمیزی با نظارت مسئولان زیباسازی شهرداری آغاز شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با اجرای طرح‌های زیباسازی و همچنین دقت بیشتر رانندگان، شهروندان بتوانند آسوده و ایمن‌تر در معابر شهر تردد کنند.

آلبوناصر با اشاره به اینکه زیباسازی و نظافت شهر در صدر انتظارات مردم از شهرداری قرار دارد، خاطرنشان کرد: زیباسازی شهر باید در اولویت کاری این ارگان قرار گیرد.

وی در پایان خطاب به دستگاه‌های اجرایی شهرستان اظهار کرد: امیدواریم با تعامل و حمایت مضاعف مسئولان بتوان روز به ‌روز گام‌های متعالی‌ در راستای زیباسازی، عمران و آبادی شهرستان برداشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار